مشاوره روانشناسی خیانت مشاوره روانشناسی خیانت .

مشاوره روانشناسی خیانت

معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
پسر خوب برای ازدواج
پسر خوب برای ازدواج پسری است که سربه راه باشد . این پسر هنگام درس خواندن در هر مدرسه ای ثبت نام میشده است . ظاهری تمیز و آراسته ، سربه زیر و مودب بوده است . او به جای پوشیدن لباس های زاب دار و جلف پیراهن میپوشیده با شلوار تیره و یا اگر روشن بوده لااقل جلف نبوده است . این علائم نشان دهنده اینست که او بر هیجانات خود کنترل دارد . همه پسرها به سن بلوغ میرسند . همه پسرها بازیگوشی و شیطنت را دوست دارند . تفاوت در کنترل این هیجانات است . کسی که بر هوی و هوس و هیجانات خود غلبه میکند میتوان به او امیدوار بود . او به جای احساسات از عقلش استفاده میکند . پسر خوب برای ازدواج تقریبا دارای این مشخصات است . او به موقع درس میخواند . پسر خوب برای ازدواج فقط به درس خواندن اکتفا نمیکند .
پسر خوب برای ازدواج در حین درس خواندن به هدف خود نیز می اندیشد . پسر خوب برای ازدواج در اهدافش یا به یک زمینه علمی می اندیشد یا به یک شغل که بتواند با آن امرار معاش کند . پسرخوب برای ازدواج خانواده خوبی دارد . این خانواده استعدادهای او را کشف کرده اند . برای امرار معاش او برنامه هایی دارند . در عین حال او را وابسته بار نیاورده اند . این پسر خوب میداند باید روی پای خود بایستد . پسر خوب برای ازدواج حتی اگر خانواده ای متمول داشته باشد دوست دارد مستقل کار کند و اگر لازم شد از خانواده کمک بگیرد . پسر خوب برای ازدواج به اموال همسر آینده اش نمی اندیشد . او در پی دختری نیست با ماشین فلان و کلید آپارتمان . او به دختری می اندیشد که در کنار او بتواند به این نیازها نایل شود .
بیشتر بخوانید:دغدغه های ازدواج جوانان چیست ؟
خصوصیات پسر خوب برای ازدواج
خصوصیات پسر خوب برای ازدواج واضح است . خصوصیات پسر خوب برای ازدواج را میتوان در مشاوره خانواده دانست . خصوصیات پسر خوب برای ازدواج در دوستانش مشخص میشود . دوستان او مانند خود او جوانی را زمینه ساز آینده میدانند . این دوستان در دورهمی هایشان یا از کار صحبت میکنند یا از یک هدف مشخص . گهگداری به ییلاقات میروند و کمی هم ورزش میکنند . خصوصیات پسر خوب برای ازدواج را از پدر و مادر باید پرسید . پسری په برای خرید خانه نق نمیزند مسلما همسر کوشایی خواهد شد . پسری که برای منزل وقت میگذارد در خانه خود نیز از تلاش دست نخواهد کشید . پسری که با احترام با پدر و مادر خود صحبت میکند به همسر وخانواده اش بی احترامی نخواهد کرد . در خانه این پسر اگر کولر خراب شود ماه ها هفته ها خراب نخواهد ماند .
خصوصیات پسر خوب برای ازدواج روشن است . پدر و مادر به کارهایش افتخار میکنند . در نجابت زبانزد اقوام است . درس خوان و کوشاست . ظاهری آراسته و باطنی بی کینه دارد . خوش اخلاق و مهربان است . در پی تلافی بدی های دیگران نیست . او به جای صرف وقت برای کینه جویی به کارهای عقب افتاده اش میرسد . همیشه لبخند بر لب دارد . او همه را دوست دارد . این پسر خوب با ندانم کاری به بدخواهان مجال بد گویی نمیدهد . در عین باسیاست بودن دل ساده و پاکی دارد . به هر کس بتواند کمک میکند . اهل ایثار بیش از اندازه نیست . کسی که بیش از اندازه از خود گذشته است از دیگران و بخصوص خانواده نیز همین توقع را دارد . برای آگاهی از این سخن مشاوره خانواده و روانشناسی مفید است . به حق خود و دیگران احترام میگذارد .
بیشتر بخوانید:اهمیت سن در ازدواج موفق
نشانه های پسر خوب برای ازدواج
نشانه های پسر خوب برای ازدواج این است که او از زیر کار در نمیرود . مهمانی های بزرگ بهترین محل برای محک زدن اوست . پسر خوب در کارهای دست جمعی شرکت میکند . و حتی مدیریت گرداندن این مهمانی شرکت میکند . در میان اقوام اگر فرد مسن و تنهایی زندگی میکند هر از گاهی به ملاقات و عیادتش میرود . این پسر خوب هنگام بیماری و یا کهولت سن بهترین همسر خواهد بود که شما را رها نخواهد کرد . از نشانه های پسر خوب برای ازدواج میتوان به یاری رساندن به پدر و مادر نام برد . پسر خوب همسر خوبی هم خواهد بود . کسی که در کارها یار ویاور پدر است . بازوی راست پدر همسری مدیر و مقتدر خواهد بود . از دیگر نشانه های پسر خوب برای ازدواج دقت در صرف وقت است . یک پسر خوب اوقاتش را به بطالت نمیگذراند .
او میداند بهترین لحظات عمرش باید در خدمت آینده اش باشد . بهترین زمان آزمایش او تعطیلات تابستان است . پسران دانشجو معمولا ترم تابستانی میگیرند . پسران خوب دیگر مشغول گذراندن دوره های مهارتی هستند و برخی دیگر کار میکنند تا از نظر مالی دستشان خالی نشود . این پسران خوب با برنامه زندگی میکنند . مهم نیست تمکن مالی دارند یا خیر . مطمئن باشید بزودی و با تلاش پولدار خواهند شد . حداقل نیاز مالی به کسی نخواهند داشت . پسران خوب برای خانواده و خود طرح های خوبی دارند . آنها همیشه خوب فکر میکنند . دانشمندان معتقدند آنها که خوب فکر میکنند دستشان کمتر کار میکند . آنها که دستشان خیلی خوب کار میکند فکرشان کمتر کار میکند . مهم نیست پسر خوب ما جز کدام دسته است . مهم این است که او به فکر آینده است .
بیشتر بخوانید:چرا باید به سالگرد ازدواج اهمیت بدهیم ؟
معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج
معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج نیز زیاد است . یکی از این معیارها استفاده از اطرافیان در امور است . این پسر خوب و خوش فکر اگر پدر یا عمو یا … بیکار است در طرح هایش برای او نیز برنامه ای دارد . مثلا میگوید من مغازه میزنم تو نصف روز بچرخان و دستمزد دریافت کن . او با یک تیر دو نشان میزند . هم شخصی مورد اعتماد مغازه اش را میچرخاند و هم چون یک نفر بیکار را سرکار برده اعتبار کسب میکند . بازاریان اعتقاد دارند اعتبار از اسکناس مهم تر است . وقتی کسی در بین اقوام اعتبار داشته باشد هیچ وقت کم نمی آورد . همه حرف اورا میخوانند . اگر کم و کسر داشته باشد هریک درحد توان کمکش میکنند . اقوام از او چاره میخواهند . مشکلاتشان را حل میکند و راهنمای خوبی است .
معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج در عین حال که زیاد است بسیار نیز ظریف است . شما برای این که  تشخیص دهید پسر فقط ظاهری آراسته و مثبت دارد یا واقعا خوب است چه میکنید ؟ کاریست سخت چون او ممکن است نزد شما بسیار مودب آرام و موقر باشد . ظاهر آرام دارد اما درونش پر از هیجان های کاذب است که دور از چشم شمابروز میکند . کافیست این پسر را عصبانی کنید و عکس العملش را ببینید . او بزودی درون نا آرامش را به شما نشان خواهد داد .
بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟
معرفی پسر خوب برای ازدواج
معرفی پسر خوب برای ازدواج شاید سخت باشد . معرفی یک پسر خوب برای ازدواج شاید به ظاهر آسان ولی در واقع سخت است . اگر شما پسر خوبی میشناسید و از او مطمئن هستید ولی دختر و خانواده اش را نمیشناسید هیچوقت معرفی نکنید . شناخت نه به معنی معاشرت و مراوده است بلکه شناخت روحی و روانی است . برای این منظور مشاوره ازدواج خیلی مفید است . روانشناسان با توجه به خلق و خو و روح و روان تشخیص میدهند . آنها تشخیص میدهند که این دو نفر در کنار هم میتوانند خوشبخت شوند یا خیر . علاوه بر مشاوره ازدواج این دو میتوانند مشاوره ازدواج موفق کنند . بله فقط در کنار هم بودن و زندگی کردن کافی نیست . این حق هر جوانی است که ازدواج موفق داشته باشد . به امید خوشبختی همه جوانان .
بیشتر بخوانید:دلیل مقایسه همسر با دیگران چیست ؟
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع : ۲۰ Qualities The Person You’re Going To Marry Should Have
 برای مشاوره در زمینه معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072025 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۳:۵۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)