مشاوره روانشناسی خیانت مشاوره روانشناسی خیانت .

مشاوره روانشناسی خیانت

مشاوره مشکلات خانوادگی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره مشکلات خانوادگی از لازمه ها و نیازهای هر خانواده ای است که در این دوران دارای خیانت است و نگران آینده اعضای خویش است .مشاوره خانواده از این رو لازم و واجب است که با تغییر نسل ها و فرهنگ ها و گذار از فرهنگ بسته و سنتی گذشته به فرهنگی متشکل از خرده فرهنگ های بیشمار نیازهای خانواده نیز تغییر کرده است . یک خانواده میتواند با بهره بردن از مشاوره زناشویی خود را از آسیب‌هایی گهگاهی به راحتی میتواند آن را ازبین ببرد حفظ کند . مشاوره مشکلات خانوادگی در بسیاری از از زمینه هایی که یک خانواده ممکن است با آن سر و کار داشته باشد کمک کننده میباشد .
برای مثال میتوان برای حل مشکلات به وجود آمده بین زن و مرد و مشکلاتی که برای کودکان و نوجوانان و جوانان خانواده پیش می‌آید ازمشاوره زناشویی و زندگی مشترک کمک گرفت . در ادامه بیشتر به خدمات مشاوره مشکلات خانوادگی اشاره میکنیم .
بیشتر بخوانید: مشکلات فضای مجازی در زندگی مشترک چیست؟
مشاوره مشکلات خانوادگی آنلاین
مشاوره مشکلات خانوادگی آنلاین بسیار میتواند در بعضی از فرهنگ ها و البته محیط های جغرافیایی مثمر ثمر باشد . فرض بکنید زن و شوهری در زندگی مشترک خود به مشکلات زیادی برخورد کرده اند و بن هر دلیلی نمی خواهند و یا نمیتوانند از مشورت گرفتن با فرد دیگری از نزدیکانشان سود ببرند . در این هنگام میتوانند به مشاوره مشکلات خانوادگی آنلاین روی بیاورند . مشاوره آنلاین از جمله بهترین ابزارهایی است که فضای مجازی در اختیار افراد قرار داده است . این ابزار برای افرادی که نمیتوانند و یا راحت نیستند که به صورت حضوری از یک مشاور سوالات خود را بپرسند و راهنمایی بگیرند نیز میتواند بسیار کاربردی باشد . مشاوره مشکلات خانوادگی آنلاین به این دلیل برای این افراد مهم و مفید است که حتی لازم نیست صدای طرف مقابل را بشنوند و تنها راه ارتباطی ارسال پیام متنی است .
بیشتر بخوانید: با فحاشی همسر خود چه کنیم؟
مشاوره مشکلات خانوادگی تلفنی
مشاوره مشکلات خانوادگی تلفنی از جمله انواع  پرطرفدار مشاوره ها میباشد که در جامعه ما نیز هواداران خاص خودش را دارد میباشد . مشاوره تلفنی نیز از ویژگی‌های مشاوره آنلاین برخوردار است . دیگر مهم نیست از لحاظ جغرافیایی تا چه حد از مشاوره خود دور باشیم . مشاوره مشکلات خانوادگی تلفنی به راحتی و از هر فاصله ای میتواند صورت بگیرد . بعضی از افراد از این مورد آزار میبینند که نمیتوانند رو در رو با مشاوره و روانشناس خود صحبت کنند . مثلا این تجربه را داشته اند که با مشاوره خود رو در رو نشسته اند و تا پایان وقت جلسه یا نتوانسته اند به خوبی منظور خود را برسانند یا اینکه سکوت اختیار کرده اند . مشاوره تلفنی این مشکل را برای آنها سهل  و آسان کرده  است و به خوبی میتوانند از مشاوره بهره ببرند .
بیشتر بخوانید: دلیل حساسیت همسر در دوران نامزدی چیست؟
مشاوره مشکلات خانوادگی آنلاین آویژه
مشاوره مشکلات خانوادگی آنلاین آویژه از جمله بهترین مراکز مشاوره ای است که افراد میتوانند به آن مراجعه کنند و مشکلات خود را با مشاوران به صورت مجازی در میان بگذارند و از راهنمایی های آنها استفاده لازم را ببرند . آویژهاین کار معمولا با اپلیکیشن مخصوص مراکز با از طریق سایت انجام میشود . در ابتدای ورود این نوع مشاوره به سبک های متنوع مشاوره این تصور می رفت که استقبالی از این نوع مشورت گرفتن صورت نپذیرد اما دقیقا برعکس این مساله اتفاق افتاده است . افراد زیادی مشاوره گرفتن به صورت آنلاین را انتخاب کردند و اغلب نتیجه های خوبی هم حاصل شده است . مشاوره مشکلات خانوادگی آنلاین آویژه از جمله موفق ترین مراکزی است که این نوع خدمات را ارائه میدهند واین موفقیت به دلیل حساسیت روی انتخاب بهترین مشاوران است.
مشاوره مشکلات خانوادگی تلفنی آویژه
مشاوره مشکلات خانوادگی تلفنی آویژه از زمینه هایی است که این مرکز بسیار در آن موفق عمل کرده است و این موفقیت ها روز به روز بیشتر میشود . همه افراد میتوانند به راحتی و از طریق سایت مرکز مشاوره آویژه  با مشاوران این مرکز ارتباط بگیرند و مشکلات خود را بررسی کنند و برای حل مسائل مربوط به زندگی خود از راهنمایی های مشاوران این موسسه استفاده و بهره لازم را ببرند . برخی از فعالیت هایی که مشاوره مشکلات خانوادگی تلفنی آویژه به هموطنان ارائه میکند به شرح زیر میباشد :
مشاوره قبل از ازدواج
مشاوره در حین ازدواج
مشاوره برای کسب مهارت در مدیریت زندگی زناشویی
مشاوره برای تربیت صحیح کودک در حوزه روانی
مشاوره برخورد صحیح با نوجوانان زمانی که درگیر طوفانهای جسمی و روحی psycho ))  متعددی میشوند
و…
در ادامه راجع به برخی از زمینه های نام برده شده صحبت خواهیم کرد .
مشاوره در ارتباطات عاطفی
گستره مشاوره (counseling ) فقط به حل خانواده محدود نمیشود . گاهی اوقات در سنین جوانی افراد درگیر هیجانات خاص أین دوره میشوند و بعضا بدون هیچ تناسب و دلیل منطقی احساس میکنند تمام وجود و احساسات خود را به یک نفر باخته اند . در این زمان و به خصوص در خانواده های جامعه ما که هنوز ریشه های سنتی در آن موج میزند معمولا برخورد درستی با این اتفاق در دستور کار قرار نمی گیرد . در اکثر مواقع این جوان که سر تا پا شور و احساس است جدی گرفته نمیشود .
در عکس العمل های دیگری ممکن است خانواده با پرخاشگری به او ابراز کنند که هنوز هیچ چیز از زندگی نمیداند . در این شرایط جوانان میتوانند با اعتماد به یک مشاور زبده و با تجربه زندگی عاطفی خود را در دستان او قرار دهند تا او بتواند با علم و تجربه ای که دارد فرد را از این طوفان به سلامت عبور دهد . او میتواند نقش منطق  که در ذهن جوان عاشق ایرانی ندارد را به خوبی بازی کند .
بیشتر بخوانید: آیا کمک مرد در کارهای خانه لازم است؟
مهارت(skill )در مدیریت زندگی مشترک
زنان و مردان جوانی که تازه به زیر یک سقف میروند نمیتوانند در همان ابتدا برای همه بالا و پایین ها و سختی های زندگی آمادگی کامل داشته باشند . خیلی از تجربه ها در زندگی مشترک به دست نمی آیند مگر در زندگی مشترک و جریان روزمرگی رابطه زناشویی . با این تفسیر چگونه میتوان از حجم تشنجات زندگی بعد از ازدواج   (married )کاست ؟ .
پاسخ این است که : یک مشاور که سال های زیادی از عمر خود را صرف یادگیری و مطالعه در این حوزه کرده است میتواند به خوبی با تجربه ای که دارد زوجین را زودتر از این که آسیب ببینند از این اتفاقات و آسیب ها مطلع کند . زمانی که افراد نسبت به شرایط پیش روی خود اطلاعات و آگاهی داشته باشند میتوانند هم به موقع از مشکلات پیشگیری کنند و هم این که برای مقابله و درگیر شدن با چالش مد نظر به طور کامل آمادگی داشته باشند .
دلسوزی یا دخالت والدین
یکی از شایع ترین مسائلی که این روزها زوج های جوان با آن درگیر هستند ابن است که خانواده ها به اسم دلسوزی و مهرورزی در زندگی مشترک آنها دخالت میکنند . گاهی این دخالت ها به قدری شدید میشود که در واقع زندگی مشترک دو جوان به صحنه مبارزه پلدبن دختر و پسر تبدیل میشود . مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی و یا سایت های مشاوره آنلاین دوای درد این افراد هستند . استفاده از خدمات مشاوره خانواده (family counseling )  میتواند جوانانی را که درگیر چنین طوفان هایی سده اند به خوبی هدایت کنند . آنها میتوانند اگر به خاطر مواردی مثل دخالت خانواده ها از یکدیگر دور شده آند با قرار گرفتن در روند مشاوره زناشویی و زندگی مشترک ، مشکلات را از بین ببرند و دوباره کنار یکدیگر بکوسند تا به بهترین وجه ممکن زندگی خود را بسازند .
بیشتر بخوانید: پانزده ویژگی زنانی که برای ازدواج مناسب اند
مشاوره تحصیلی آنلاین برای فرزندان
از جمله دغدغه های مهم والدین در زمانه حاضر زمانی هست که فرزندان آنها به درجه ای از تحصیلات میرسند که دیگر نمیتوانند آنها را مدیریت کنند . برای مثال زمانی که نوجوانان به سال های قبل از کنکور میرسند ، در واقع همدر گیر تحولات بلوغ هستند و هم در شرایط و نقطه ای حساس از زندگی خود هستند که ممکن است کاملا در آینده تحصیلی و کاری آنها تعیین کننده باشند .در این شرایط یک مشاوره تحصیلی آنلاین به سادگی و البته به صورت حرفه‌ای خدمت برنامه ریزی را برای نوجوانان نسبت به خلق و خو و مدل شخصیتی آنها انجام در میدهد .
سوالات متداول
آیا مشاوره با دوستان و آشنایان مزیت بیشتری دارد یا با روانشناس؟
روانشناس فردی متخخص و با تجربه در حیطه مشاوره است. از طزف دیگر روانشناس درگیری عاطفی یا ملاحظات دیگری با مشکلات دیگری رو به رو نیست. بدین ترتیب شما میتوانید با کسی همفکری کنید که نگاه جامعی به مشکل شما دارد.
چه زمانی به یک مشاور نیاز دارید؟
هنگامی که با مشکلی روبه رو هستید که عملکرد های شغلی ، اجتماعی . خانوادگی شما را تحت تاثیر قرار داده است، شما باید به یک متخصص رجوع کنید.
آیا مشاوره فقط برای مشکلات است؟
خیر شما زمانی که در دوراهی یا انتخاب یک تصمیم مهم هستید مانند انتخاب همسر قطعا به یک هم اندیشی نیاز دارید.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
منبع:Therapy for Family Problems, Family Therapist 
 برای مشاوره در زمینه مشاوره مشکلات خانوادگی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۰:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)