مشاوره روانشناسی خیانت مشاوره روانشناسی خیانت .

مشاوره روانشناسی خیانت

نشانه های بی میلی زن به مرد چیست ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|میانگین ۵ رای از تعداد ۲
نشانه های بی میلی زن به مرد از جمله مسائلی است که حتما باید مورد توجه و بررسی به خصوص از طرف مردان قرار بگیرد . اگر مردان متاهل نشانه های بی میلی زن به مرد را به خوبی نشناسند ممکن است گاهی در برابر اتفاقاتی که منجر به از هم فرو پاشیده شدن زندگی زناشویی شود غافلگیر شوند . برعکس شناختن نشانه های بی میلی زن به مرد اگر در زمان درست و قبل از این که دیر بشود اتفاق بیفتد میتواند مانع بروز آسیب‌های مختلفی از جمله خیانت و وارد شدن زن به رابطه فرازناشویی شود .
بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟
نشانه های بی میلی زن به مرد
یک مرد بابد از نشانه های بی میلی زن به مرد آگاه و مطلع باشد تا بتواند زندگی زناشویی خود را به نحو احسن مدیریت و کنترل کند . وقتی ما به عنوان مرد یک رابطه زناشویی از نشانه های بی میلی زن به مرد مطلع باشیم اگر مقصی در انجام وظایف خود به عنوان شوهر داشته باشیم که باعث شده همسر ما کمی از ما فاصله بگیرد میتوانیم به سمت مثبت تغییر کنیم .
علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد
علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد اگر بخواهیم بررسی و کنکاش کنیم باید دامنه گسترده ای از اطلاعات و علوم را فرا بگیریم تا بتوانیم به هدف خود برسیم . اما اگر برای رسیدن به هدف خود از مشاوره خانواده و روانشناسی بهره بگیریم میتوانیم در حد یک نیاز به عنوان همسر از علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد ، مطلع شویم . در ادامه نگاهی به شایع ترین این علائم میکنیم .
وجود بی انگیزگی که به لحاظ زمان بیشتر از حد بی حوصلگی هایی که همه افراد دارند باشد .
عدم توجه به مرد و کم شدن توجه زن نسبت به گذشته در زن .
صحبت های تلفنی طولانی و مخفیانه و مشکوک میتواند از علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد باشد
از دیگر علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد میتوان به کم شدن درخواست و ابراز نیاز جنسی از سمت زن اشاره کرد .
بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست؟
شناخت نشانه های بی میلی زن به مرد
شناخت نشانه های بی میلی زن به مرد میتواند از طرق مختلف برای مردان میسر شود . کتب  آموزشی در زمینه این شاخه از روانشناسی  در بازارهای مختلف کتاب در جامعه ما به سادگی یافت میشود . افراد میتوانند با استفاده از نکاتی که روانشناسان و محققین مختلف در زمینه های مختلف زندگی زناشویی به آن پی برده اند علم و اطلاعات خود را در زمینه شناخت نشانه های بی میلی زن به مرد بالا ببرند . راه دیگری که برای رسیدن به أین منظور استفاده خواهد داشت شرکت در کلاسها و کارگاه های آموزشی در این زمینه  میباشد . اگر مردان تحت آموزش یک روانشناس و مدرس خوب در این زمینه قرار بگیرند قطعا در مورد مسائل مختلف مربوط به همسرانشان مانند نشانه های بی میلی زن به مرد موفق و کامیاب خواهند بود .
بیشتر بخوانید: در مورد روانشناسی خیانت بیشتر بدانید
اصلی ترین نشانه های بی میلی زن به مرد
اصلی ترین نشانه های بی میلی زن به مرد را اگر بخواهیم بصورت فهرست بیان کنیم میتوانیم به مواردی که در ادامه میبینید اشاره کنیم .
معمولا یکی از نشانه های اصلی حضور زن در یک خانواده لطافت موجودی است که از زن در زندگی پخش میشود . معمولا زنان بی میل این اتفاق را از زندگی دریغ میکنند .
زنان معمولا بسیار به ترتیب رابطه جنسی خود با همسرشان وابسته هستند . زنانی که خیانت میکنند یا به شوهر خود بی میل هستند از أین قائده خارج میشوند .
از اصلی ترین نشانه های بی میلی زن به مرد میتوان به عدم تمایل به آراسته بودن در حضور شوهر اشاره کرد . این موضوع به خصوص در جامعه ما آر اخلاقیات و ویژگیهای اصلی یک زن متاهل است .
برقراری رابطه عاطفی نیز از دیگر فاکتورهای مهمی است که میتوان از بی میلی یا مایل بودن زن نسبت به شوهر خود مطلع و آگاه شد .
رفتار و نشانه های بی میلی زن به مرد
رفتار و نشانه های بی میلی زن به مرد میتواند از طریق شرکت در جلسات مشاوره خانواده یا مشاوره خیانت برای فرد طبقه بندی شود .تا در روند شناخت  رفتار و نشانه های بی میلی زن به مرد موفق تر خواهد بود . رفتار های یک زن در یک رابطه زناشویی به یکباره تغییر نمیکند . قطعا در به وجود آمدن یک آسیب در رابطه بین زوجین هر دو نفر مقصر هستند . و احتمال اینکه در بی میل شدن زن نسبت به زن تقصیراتی متوجه مرد باشد بسیار زیاد است . زنی که یک زندگی زناشویی را آغاز میکند قطعا به دنبال خیانت کردن و برقراری یک رابطه فرازناشویی نیست . چرا که اگر به دنبال چنین مقاصدی بود تن به ازدواج نمیداد . بنابراین افراد میتوانند با مراجعه و استفاده از خدمات مشاوره خانواده و روانشناسی تمام ابعاد زندگی مشترک خود را بررسی کنند و از اتفاقات و آسیب‌های این چنینی جلوگیری کنند .
بیشتر بخوانید: چگونگی برخورد با زن خیانتکار
هم صحبتی عامل تقویت رابطه Strength the relationship
گاهی زوجین زنگی زناشویی خود را با گرمی زیاد و بسیار آتشین آغاز میکنند . یک زندگی عاشقانه و پر از امید و آرزوهای دور و بزرگ از نشانه های این نوع ازدواج ها است . اما به مرور زمان رابطه شکل اولیه خود را از دست میدهد . هم صحبتی با یکدیگر از جمله مهمترین فاکتورهای گرم نگه داشتن زندگی مشترک است . گذر زمان معمولا این گرمی را به سمت سردی متمایل میکند . اگر زوجین این مهارت را بیاموزند که زندگی خوب ساختی است و نیازمند مدیریت و هدایت میباشد . زمانی که از اکثر خانواده هایی که آلوده خیانت میشوند چه از سمت آقا و چه از سمت خانم بپرسیم به این موضوع اشاره میکنند که از ارتباط کلامی با کیفیت برخوردار نیستند . بنابراین بهتر است که زوجین خیلی باید به این نکته توجه داشته باشند تا از بروز خیانت احتمالی جلوگیری کنند .
کیفیت رابطه عاطفی emotional relationship
کیفیت رابطه عاطفی قطعا جزو مهمترین و اثرگذارترین مولفه هایی است که در سلامت یک رابطه زناشویی تعیین کننده است . یک زندگی زناشویی باید حتما همرا با عشق باشد تا بتواند به خوبی شکل پیدا کند و ادامه داشته باشد . عشق و عاطفه بین زن و شوهر مبتواند گاهی سخت ترین مشکلات به وجود آمده در مسیر زندگی که کاملا هم طبیعی است را حل و فصل کند . گاهی زن و مرد فقط به دلیل عشق و علاقه ای که نسبت به طرف مقابل دارند سختی ها و مصائب زندگی را تحمل میکنند و شانه به شانه در کنار همسر خود تلاش میکنند که از برهه های سخت و نفس گیر زندگی عبور کنند . اگر همسرانی را مشاهده میکنیم که در مواقعی فداکاری های بزرگی را در زندگی مشترکشان متحمل میشوند تا کمی از سختی های همسرشان کاسته شود قطعا در صورت جستجو به یک رابطه عمیق عاطفی خواهیم رسید .
بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟
کیفیت رابطه جنسی ***
از دیگر اصول حذف نشدنی یک زندگی زناشویی موفق داشتن رابطه جنسی خوب و کامل و اندازه نیاز هر دو طرف میباشد . در بسیاری از مواقع خیانت زن به شوهر و در بعضی از جوامع بالا رفتن آمار خیانت زن شوهردار ریشه در همین موضوع دارد . خیانت به همسر از جانب زن میتواند دلایل و اتفاقاتی را شامل شود که همه آنها متوجه زن نباشد . گاهی مردان با کم کاری در وظایف همسری خود با به وجود آوردن عقده های مختلف ماننده عقده های ناشی از عدم ارضای جنسی از یک زن سالم و وفادار یک زن خیانتکار میسازند . مردان باید بدانند که وظیفه آنها در زندگی مشترک فقط به فراهم کردن مخارج زندگی خلاصه نمیشود و آنها باید تمام ابعاد وظایف همسری خود را به خوبی ایفا کنند تا با آسیب هایی مانند بروز نشانه های خیانت زنان در زندگی مشترک روبه رو نشوند .
بیشتر بخوانید:درباره نشانه های بی میلی مرد به زن چه میدانید
طلاق عاطفی  emotional divorce
طلاق عاطفی نیز از جمله دلایل و ریشه های اصلی در مواردی است که خیانت به شوهر اتفاق می افتد . خیانت زنان متاهل حتما به این دلیل نیست که بر زن خیانتکار از نظر اخلاقی دچار مشکل است . در جریان مشاوره خیانت نیز به این موضوع اشاره میشود که دور شدن زن و شوهر از هم به لحاظ عاطفی قطعا در سردی رابطه آنها تاثیر گذار است و میتواند هر دو طرف را به سمت برقراری رابطه فرازناشویی سوق دهد .
در مشاوره در مورد خیانت شوهر نیز بارها به این موضوع برمیخوریم که مردها در صورتی از آسیب‌هایی مانند خیانت دور میمانند که از لحاظ روحی نیز کاملا ارضا شوند . دور بودن زن و شوهر از هم از نظر احساسی و عاطفی قطعا پایه های تعهد زوجین به یکدیگر را سست میکند . در مسائل بررسی خیانت زن به شوهر از نظر اسلام نیز تاکید بسیار زیادی در این مورد شده است .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت
خیانت مجازی betrayed by cyberspace
نوعی از خیانت که این روزها بسیاری از انواعی دیگر خیانت را زیر سایه خود قرار داده است  ، خیانت در فضای مجازی میباشد . فضای مجازی میز مانند تمام دستاوردهای دیگر علم و تکنولوژی به مانند شمشیر دولبه است . برخی افراد از آن استفاده های مفید و مطلوب مانند درآمدزایی میکنند و برخی افراد در آن خود را درگیر آسیبهای متفاوت و مختلفی میکنند . گاهی زنان و مردان متاهل به دلیل آسانی ارتباط در فضای مجازی به برقرار کردن ارتباط با سایر افراد میپردازند . گاهی این ارتباطات در صورت عدم کنترل در حفظ حریم شخصی از حد معمولی خارج میشوند . دو نفر در ابتدا فقط دوست هستند رفته رفته به هم صحبت های خوبی برای یکدیگر تبدیل میشوند . به مرور زمان زن با مرد متاهل غرق در رابطه ای میشود که برای فرد مقابل بیشتر از همسرش پقت و انرژی صرف مبکند .
جلوگیری از خیانت در فضای مجازی
بعد از پرداختن به تعریفی در مورد خیانت در فضای مجازی شاید برای برخی افراد سوالاتی پیش بیاید. مثلا اینکه مگر میشود امروزه از اینترنت یا فضای مجازی به دور بود ؟ دور بودن از فضای مجازی این روزها دقیقا به معنای از دست دادن یک ابزار قوی برای موفقیت و داشتن ارتباطات گسترده است . به درستی نمیتوان امروزه بدون فضای مجازی زندگی و رد اما راههایی برای پیشگیری از خیانت در أین زمینه وجود دارد . مثلا این که به مقدار بیش از حد نیازتان از این امکانات استفاده کنید  . استفاده و وقت گذراندن لیش از اندازه در این فضا بیشتر شما را در معرض آسیبهای فضای مجازی قرار میدهد . نکنه بعدی که با رعایت آن میتوانید أین موضوع را کنترل کنید أین است که از ورود افراد ناشناس و غریبه در صفحه شخصی خود جلوگیری کنید .
بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر
مشاوره خیانت زناشویی counseling about marital betrayed
زمانی که یک مرد مراجعه به روانشناس را برای گرفتن مشاوره خیانت همسر را انتخاب میکنند قطعا بسیار بهتر و زودتر به نتیجه دلخواه خود میرسند . یک روانشناس وقت بسیار زیادی را برای کسب اطلاعات و تحصیلات در زمینه فعالیت خود صرف کرده است و سالها به کسب تجربه در مورد شاخه های تحصیلی خود گذرانده است . مردانی که به آنها خیانت شده یا حدس میزنند که همسرشان از اعتماد آنها سوءاستفاده کرده است میتوانند خدمات زیادی را از مشاوره خود بگیرند . یک روانشناس میتواند در مواردی مثل حکم خیانت زن شوهردار ، مهریه در صورت خیانت زن به مرد ، راههای اثبات خیانت زن ، روانشناسی زنان خیانتکار و… به مرد اطلاعات خوب و مفیدی را ارائه کند .
از فواید دیگر مشاوره خیانت زناشویی
از دیگر موضوعاتی که یک روانشناس میتواند در مورد آنها به فرد خیانت دیده کمک ارائه کند امیتپان به موارد زیر اشاره کرد  :
کمک به شخص خیانت دیده برای حفظ و کنترل آرامش خود
نحوه برخورد با زن خیانتکار در مواردی که ممکن است فرد خیانت دیده تحت تاثیر هیجانات منفی نتواند به خوبی تصمیم بگیرد .
گاهی اوقات افراد باید به این نتیجه برسند که آیا طلاق تنها چاره خیانت اتفاق افتاده است یا نه . مشاور در این زمینه میتواند یاری کننده افراد باشد .
خیلی از مردانی که میخواهند از بروز خیانت زناشویی در زندگی مشترکشان جلوگیری و پیشگیری کنند نیز میتوانند از آموزه های روانشناسی مثلا در مورد اینکه چگونه متوجه خیانت زن شویم ؟ ، بهره مند شوند .
بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:Male depression: Understanding the issues 
 برای مشاوره در زمینه نشانه های بی میلی زن به مرد چیست ؟
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۱:۱۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)