مشاوره روانشناسی خیانت مشاوره روانشناسی خیانت .

مشاوره روانشناسی خیانت

مشاوره طلاق آنلاین

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره طلاق آنلاین
مشاوره طلاق آنلاین به همت مراکز مشاوره جهت راحتی هموطنان عزیز راه اندازی شده است . مرکز مشاوره آویژه مشاوره طلاق آنلاین را برای کسانی در نظر گرفته که برای مشاوره حضوری معذوریت دارند . مشاوره طلاق آنلاین برای کسانی است که از طلاق گرفتن ناراحت ونگران هستند . کسانی هستند که نمیخواهند تا هنگام قطعی شدن طلاق کسی مطلع شود . مشاوره طلاق آنلاین میتواند کمک بزرگی به کسانی باشد که از طلاق مطمئن نیستند . آنها با وجود اختلافات زیاد باز هم نیاز دارند برای طلاق بیشتر فکر کنند . مشاوره طلاق آنلاین بهترین فرصت است برای به تصویر کشیدن مشاجره ها همراه با مشاور . مشاوره طلاق آنلاین میتواند یک مشاوره عینی باشد . مشاوره ای که مشاور میتواند به وضوح دلیل اختلافات را بفهمد . زن و شوهری که تصمیم گرفته اند طلاق بگیرند به راحتی با یک تلفن همراه یا رایانه  مشاوره میگیرند .
دنیای اینترنت به راحتی مشاوران را درهر جای دنیا باشید به خانه شما می آورد . حال چه دلیلی دارد مشاور به خانه بیاید . طرز دیزاین خانه شما نشان از خیلی از خصوصیات درونی شما دارد . مخالفت همسرتان با روش چینش لوازم خانه از درون او میگوید . از درون ، طرز فکر ، دوران کودکی و کلا رفتارهایی که با او شده است . بله اختلافات شما ممکن است به گذشته های شما باشد . حتی روزهایی که شما در بطن مادر بوده اید که تشخیص این مسائل با کارشناس است . اختلافات شما برای طلاق ممکن است در نظر خودتان خیلی جدی ولی بی اهمیت باشد . این اختلاف با یک تغییر رفتار حل شود . مثلا ممکن است در اثر رفلکس لجبازی همسرتان شما هم دچار لجبازی شده اید . همسرتان درمان میشود و شما هم بعد از مشاوره متحول میشوید .
بیشتر بخوانید:مشاوره برای طلاق توافقی یا مشاوره برای طلاق گرفتن !
جلسات مشاوره طلاق آنلاین
جلسات مشاوره طلاق آنلاین نشانگر خیلی از رفتارها بدون بیان است . همسر شما در خانه است و در جلسات مشاوره طلاق آنلاین همسرتان را برای شرکت در جلسه صدا میزنید . طرز برخورد او را مشاور میبند . اینکه می آید یا نه . اینکه عصبانی میشود یا برخوردی منطقی دارد . برخورد با مشاور و کلا امر مشاوره . برخورد او با مسئله طلاق و صحبت درباره آن خیلی از روحیات او را مشخص میکند . اینکه وقتی امر مشاوره یا یک مسئله دیگر بطور اتفاقی به او پیشنهاد میشود چه واکنشی دارد . در جلسات مشاوره طلاق آنلاین همینطور رفتار شما نیز بررسی و دیده میشود . در واقع واکنش های شما به رفتار همسرتان وقتی پاسخش به شما مثبت است . وقتی منفی است . وقتی شما را تمسخر میکند و یا منطقی برخورد میکند . درجلسات مشاوره طلاق آنلاین که مشاور به شما وهمسرتان کنش میدهد تا واکنش های شما را ببیند .
شما جلسات مشاوره طلاق آنلاین را ممکن است خیلی ساده و سطحی بگیرید . اما در این جلسات که اگر به صورت تصویری برگزار شود تعداد جلسه مشاوره به مراتب کمتر خواهد شد . این جلسات کمک  میکنند تعداد جلسات کمتر شده و زودتر به نتیجه برسید . اگر به محض پیدا شدن کوچکترین اختلاف مشاوره کنیم مسلما اختلافات عمیق نخواهند شد . در نظر بگیرید شما ممکن است اولین اختلاف را سطحی بگیرید و آسیب شناسی نکنید . به ظاهر آشتی میکنید دفعه بعد اختلاف تبدیل به مشاجره کوچک خواهد شد که برخی حرف هایی که بهتر است زده نشود گفته میشود . به همین ترتیب اختلافات به مشاجرات و این مشاجرات گسترده میشود . تا به این نتیجه میرسید که این زندگی سودی برای هردو ندارد و تصمیم به جدایی میگیرید . بعد به مراکز مشاوره مراجعه میکنید مسلما تعداد جلسات بیشتر خواهد بود .
بیشتر بخوانید:مراحل درخواست طلاق از طرف زن
هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین
هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های بیشتر جلوگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های گزافی چون مسافرت های طولانی برای تمدد اعصاب پیشگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند مانع پاشیده شدن زندگی شما بشود . این هزینه کم کمک میکند فرزند شما در آسایش و آرامش زندگی کند . سبب میشود که شما اگر قرار است طلاق بگبرید با اطمینان این کار را انجام دهید و اگر تصمیم شما اشتباه است از این پس به ترمیم ویرانی های روح و روان و زندگیتان بپردازید . باعث میشود کاری را انجام دهید که به نفع شما است . کاری که به نفع هردوی شماست . کاری کنید که به سود فرزندان شما شود . اگر قرار شود طلاق بگیرید بهتر است فرزندان با شما زندگی کنند یا همسرتان . یا شرایطی ایجاد کنیم که فرزندان از وجود هردو بهره مند شوند .
اگر قرار است هردوی شما را ملاقات کنند تعداد ملاقات ها چقدر باشد و در چه محیطی و با چه شرایطی . تمام اینها برای اینست که آسیب های ناشی از طلاق کمتر مبتلا به شما ، همسرتان و فرزندانتان شود . بله این امکان پذیر است . برخی اوقات اختلافات آنقدر عمیق هستند که وقت صرف کردن برای ترمیم و مداوا به صرفه روحی نیست . ممکن است اثر آسیب ها بیشتر از مداوا شود . در اینگونه موارد بهتر است هردو و در نهایت فرزندان از این محیط دور باشند . این حالت که به قرنطینه روانی مشهور است تاثیر آسیب ها کمتر میشود . در خانه ای که مدام مشاجره و تنش جریان دارد کودکان صدمه های روحی غیر قابل جبران میبینند . فرداهای آنان به مخاطره افتاده و سلامت روانی آنان صدمه میبنند .
بیشتر بخوانید:روانشناسی طلاق در مردان و زنان
مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین
مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین همانطور که گفتیم بستگی به نوع اختلاف و عمق اختلاف دارد . اما مطمئن باشید هر چقدر مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بیشتر شود زندگی شما به سلامت نزدیکتر میشود . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین به پذیرش روحی و روانی طرفین نیز بستگی دارد . اینکه شما چقدر مشکلات رفتاری و روحی خود را بپذیرید و بخواهید مداوا شوید . برخی وقتی به کسی بیمار اطلاق میشود به شدت ناراحت میشود در صورتیکه هیچکس صد درصد سالم نیست . همینکه ما عصبانی میشویم یعنی بخشی از روح ما بیمار میشود . پس واقع نگر باشیم و انعطاف پذیر . انعطاف پذیری مدت درمان مارا کوتاه میکند . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بستگی به همین انعطاف ما دارد . به اینکه ما بخواهیم مشکلات زندگی را مرتفع کنیم . اینکه بخواهیم اگر امکان دارد زندگیمان را نگهداریم .
در برخی مواقع عمق صدمه زیاد نیست اما ما از یک خراش زخمی عمیق میسازیم . در اینصورت مشاوران آگاه با صحبت و گفتگو ما را از وضعیت روحیمان مطلع میکنند . به یاد داشته باشیم از تعدد جلسات مشاوره نهراسیم . این جلسات به ما کمک میکنند آینده ای بهتر داشته باشیم . زندگی در سلامت روحی و روانی ذهن انسان را شکوفا تر میکند . هر چقدر سالمتر باشیم تصمیم های ما منطقی تر و با درایت بیشتر گرفته میشوند . در نتیجه آرامش بیشتر و اقتصادی پویاتر خواهیم داشت . با روحیه با نشاط میتوان دریچه ای بسوی افق های روشن زندگی باز کرد .
بیشتر بخوانید:مراحل درخواست طلاق از طرف زن
سوالات مشاوره طلاق آنلاین
سوالات مشاوره طلاق آنلاین بیشتر مربوط به علت طلاق مربوط میشود . پس از آن به ریشه های اختلاف . اینکه آیا شما برای آغاز زندگی مشترک به مشاوره قبل از ازدواج مبادرت ورزیده اید ؟ از نظر شما چه عواملی باعث میشود به زندگی با هم خاتمه دهید ؟ به نظر خودتان چه راه حلی برای ادامه زندگی وجود دارد ؟ آیا دوست دارید راهی برای ادامه بیابید ؟ به نظر شما چرا ازدواج موفق نداشتید ؟ آیا بدون همسرتان زندگی برایتان زیباتر خواهد شد ؟ چرا ؟ معیارهای ازدواج موفق از نظر شما چیست ؟ ازنظر همسرتان چطور ؟ عشق و علاقه شما به همسرتان بیشتر بود یا شما ؟ وضعیت شما الان با ابتدای ازدواجتان را ارزیابی کنید . آیا زمینه پیشرفت برای شما در زندگی مشترکتان فراهم بود ؟ آیا این زمینه برای همسرتان هم فراهم بود ؟
چقدر باعث رشد و پیشرفت هم شده اید ؟ چرا به مشاوره برای طلاق مبادرت ورزیده اید ؟ در طول روز چقدر باهم حرف میزدید ؟ آیا به هم ابراز محبت میکردید ؟ آیا وقتی برای خوشحالی هم اقدامی میکردید تشکر میکردید ؟ آیا تغییرات ظاهری هم را مشاهده میکردید ؟ و از این قبیل سوالات . سوالات مشاوره طلاق آنلاین به ترتیب اهمیت اولویت بندی شده و پرسیده میشوند . مرکز مشاوره امیدوار است  با داشتن فرهنگ مشاوره زندگی خوشی داشته باشید .
بیشتر بخوانید:اهمیت مشاوره قبل از طلاق چیست ؟
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره آنلاین طلاق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع : Getting a divorce – Citizens Advice
 برای مشاوره در زمینه مشاوره طلاق آنلاین
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۶:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)