مشاوره روانشناسی خیانت مشاوره روانشناسی خیانت .

مشاوره روانشناسی خیانت

نشانه‌ های مردانی که قصد ازدواج ندارند چیست ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مردانی که قصد ازدواج ندارند
مردانی که قصد ازدواج ندارند رفتاری کاملاً متفاوت را نسبت به مردانی که قصد ازدواج دارند از خود نشان میدهند . مردانی که قصد ازدواج ندارند به سادگی هدف خود را از رابطه لو میدهند . طبیعتا هدف مردانی که قصد ازدواج ندارند چیزی به غیر از پر کردن اوقات فراغت خود ، سرگرمی ، فرار از تنهایی و سوء استفاده نمیباشد . استثناهایی نیز وجود دارد که در آن مردانی که قصد ازدواج ندارند در طول رابطه با ایجاد علاقه و تاثیر مثبتی که از طرف مقابل می گیرند نظرشان عوض میشود و رابطه به یک رابطه جدی با قصد ازدواج تبدیل می شود . البته این مورد به سادگی اتفاق نمی افتد و قطعاً دو طرف باید مسیر سختی را طی کنند .
مردانی که قصد ازدواج ندارند رابطه ای را تشکیل می‌دهند که در آن شما احساس ارزشمندی را نداشته باشید مگر اینکه قصد خود شما نیز رابطه موقت باشد . برای شناخت مردانی که قصد ازدواج ندارند میتوان از کارشناسان مشاوره خانواده کمک گرفت . بهتر است با حضور طرف مقابل در جلسات مشاوره قبل از ازدواج شرکت کنید تا مشخص شود و نیت واقعی طرف مقابل از برقراری رابطه با شما چه چیزی میباشد .
بیشتر بخوانید:بزرگتر بودن زن از مرد در ازدواج
نشانه های مردانی که قصد ازدواج ندارند
نشانه های مردانی که قصد ازدواج ندارند از مهم ترین مسائلی است که در ابتدا و حتی پیش از وارد شدن به رابطه و آشنا شدن با طرف مقابل باید به آن آگاه شوید . گاهی عدم آگاهی در مورد نشانه های مردانی که قصد ازدواج ندارند باعث میشود که فرد وارد رابطه ای کورکورانه شود و به امید به سرانجام رسیدن آن و یک ازدواج موفق تا جایی رابطه را ادامه دهد که آسیب های جدی روحی روانی و حتی جسمی را متحمل شود .
پس نشانه های مردانی که قصد ازدواج ندارند کمک خواهد کرد بتوانیم از خود و زندگی احساسیمان به درستی محافظت کنیم و درگیر رابطه های سطحی و گذرا نشویم . یکی از مهم ترین نشانه های مردانی که قصد ازدواج ندارند این است که هیچ برنامه ریزی بخصوصی برای آینده خود ندارند و به استقلال مالی و شخصیتی خود اهمیت نمیدهند . این افراد همچنین بیوگرافی مشخصی را از خود در اختیار شما قرار نمیدهند و شما را در جریان شرایط خانوادگی ، مالی ، شغلی ، اجتماعی و … خود نمیگذراند .
بیشتر بخوانید:خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج
رفتار مردانی که قصد ازدواج ندارند
رفتار مردانی که قصد ازدواج ندارند گاه چنان در ظاهر ایده آل به نظر می آید که نمیتوان به راحتی گفت که قصد طرف مقابل ازدواج است یا دوستی یعنی لزوما این گونه نیست که رفتار فرد پر از پرخاش ، بی احترامی یا هر برخورد زننده دیگری باشد بلکه ممکن است رفتار مردانی که قصد ازدواج ندارند با شما بسیار خوب باشد و توجه لازم را به شما داشته باشند و در رابطه از هیچ حمایتی برای شما کم نگذراند اما هدف آن ها فقط گذراندن اوقات خوش و لحظات شاد به دور از دغدغه در کنار شما باشد . یعنی میتوان گفت این افراد حتی اگر بسیار ایده آل نیز رفتار کنند برای لذت بردن از حال است .
رفتار مردانی که قصد ازدواج ندارند ممکن است ضد و نقیض فراوانی داشته باشد خصوصا زمانی که شما آن ها را تحت فشار قرار دهید که به رابطه رسمیت ببخشند و از آینده رابطه با آن ها صحبت کنید . چرا که در این شرایط هم برای حفظ رابطه با شما تلاش میکنند و هم اینکه نمی خواهند قولی از آینده به شما بدهند البته در بسیاری از موارد فرد برای حفظ شما ممکن است به دروغ از ازدواج با شما حرف بزند .
بیشتر بخوانید:معایب و محاسن ازدواج با مرد سن بالا
خصوصیات مردانی که قصد ازدواج ندارند
خصوصیات مردانی که قصد ازدواج ندارند بسیار واضح و قابل فهم است یعنی حداقل اکثریت این خصوصیات چیزی نمی باشند که نیاز به ریز بینی زیادی داشته باشند . اگر نمیخواهید با تجربه رابطه های متعدد از این خصوصیات آگاه شوید میتوانید به کمک مشاوره ازدواج بدون آزمون و خطا بفهمید که این خصوصیات چه چیزهایی هستند . برخی از خصوصیات مردانی که قصد ازدواج ندارند شامل موارد زیر است . این مردان ممکن است به قرار ملاقات با شما اهمیت چندانی ندهند و بد قول باشند ، در رابطه به دنبال سوء استفاده مالی باشند و در نقش یک مرد مسئولیت مالی را قبول نکنند ، بیش از اندازه درگیر فضای مجازی باشند و از شما نیز برای جلب توجه در این زمینه استفاده کنند ، شما را توجیه میکنند که مسائل جنسی باعث صمیمیت و ادامه رابطه با شما میشود .
به جای توجه به مسائل مهم به حواشی رابطه میپردازند و مدام چالش ایجاد میکنند ، شما را به افرادی که برای او مهم هستند معرفی نمیکند ، روابط او با جنس مخالف فراتر از رابطه اجتماعی و نرمال است ، در گفتار ادعا میکنند که شما را بسیار دوست دارند اما در عمل آن را ثابت نمیکنند و … .
بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان
چه مردانی قصد ازدواج ندارند ؟
چه مردانی قصد ازدواج ندارند ؟ آیا تا به حال در رابطه ای قرار گرفته اید که نتوانید آن را پیشبینی کنید یا با قطعیت در مورد آینده آن صحبت کنید ؟ آیا تا به حال با فردی آشنا شده اید که به درستی ندانید که چه جایگاه و نقشی در زندگی او دارید ؟ بسیاری از رابطه ها هستند که نمیتوان آینده ای را برای آن ها متصور شد ، فردی که در این رابطه ها قرار داشته باشد اگر هدف او ازدواج باشد ولی طرف مقابل چنین هدفی نداشته باشد با پیش تر رفتن رابطه دچار آسیب های روحی روانی و حتی جسمی میشود . پس اینکه بدانیم و بتوانیم تشخیص دهیم چه مردانی قصد ازدواج ندارند بسیار مهم میباشد .
معمولا در اکثر روابط این زنان هستند که عواطف و احساسات خود را بیشتر درگیر میکنند و به تبع آن بیشتر دچار آسیب های عاطفی و شکست میشوند از این رو نیاز است که با چشم و گوشی باز تر و بسیار محتاطانه در روابط خود رفتار کنند .
بیشتر بخوانید:نحوه درست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی
سوالات متداول
چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی ؟
اگر بتوانیم نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و خصوصیات آن ها را بشناسیم با قرار گرفتن در مرحله آشنایی و تحلیل رفتار طرف مقابل میتوانیم تشخیص دهیم که قصد او ازدواج است یا دوستی .
تشخیص قصد ازدواج چگونه است ؟
قصد ازدواج بر پایه یک سری فاکتور مشخص و ویژگی های بخصوص رفتاری تشخیص داده میشود که اکثر آن ها در مطالب فوق ذکر شده است .
خصوصیات مردانی که قصد ازدواج ندارند ؟
علاوه بر موارد قید شده ، این مردان ثبات رفتاری ندارند ، شما به عنوان همسر آینده برای او در اولویت نیستید ، خوش گذرانی با دوستان را به گذراندن وقت با شما ترجیح میدهند ، از مسئولیت های یک رابطه فرار میکنند ، نسبت به مشکلات و دغدغه های شما بی تفاوت هستند و … .
تفاوت بین دوست پسر معمولی و مردی که قصد ازدواج دارد ؟
مردی که قصد ازدواج دارد سعی میکند موقعیت اجتماعی خود را تثبیت کند و به دنبال پس انداز بیشتر و سرمایه گزاری خواهد بود ، برنامه ریزی مشخصی برای آینده دارد و سعی میکند شما را نیز در جریان قرار دهد ، همینطور به برنامه های شما توجه میکند و سعی دارد شما را بیشتر و بیشتر بشناسد و … .
نشانه های پسری که قصد ازدواج دارد ؟
از نشانه های پسری که قصد ازدواج دارد این است که به صورت واضح یا نا محسوس از معیار های خود برای انتخاب همسر آینده صحبت میکند برای مثال به شما گوش زد میکند که در مورد اشتغال همسر آینده خود بسیار حساس است و یا اینکه ایده آل او برای نوع پوشش همسر آینده اش چه چه چیزی میباشد و … .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع :۴ signs that a man’s ready for marriage 
 برای مشاوره در زمینه نشانه‌ های مردانی که قصد ازدواج ندارند چیست ؟
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۷:۲۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)