مشاوره روانشناسی خیانت مشاوره روانشناسی خیانت .

مشاوره روانشناسی خیانت

روانشناسی خانواده و ازدواج

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
روانشناسی خانواده و ازدواج از جمله زمینه های روانشناسی است که دربین آحاد جامعه بسیار مراجعه کننده دارد . روانشناسی خانواده و ازدواج موضوعی را دنبال و بررسی می‌کند که هر فردی در جامعه با هر سبک زندگی و اعتقادی بالاخره در زندگی با آن سروکار پیدا میکند . روانشناسی خانواده و ازدواج به این دلیل مراجعان بیشتری پیدا کرده است که ازدواج در دوران حاضر بسیار مقوله پیچیده تری نسبت گذشته میباشد .مشاوره خانواده بیان میکند که فرآیند ازدواج امروزه باید پیرو یک ساختار مشخص اتفاق بیفتد و تعدادی فاکتور که توسط مشاوره روانشناسی معرفی میشود باید در ازدواج توسط افراد مورد کنکاش و مقایسه قرار بگیرد . در ادامه بیشتر راجع به روانشناسی خانواده و ازدواج توضیح خواهیم داد .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
روانشناسی خانواده و ازدواج تلفنی
 روانشناسی خانواده و ازدواج تلفنی از جمله انواع مشاوره و راهنمایی میباشد که در بعضی از شرایط میتواند کمک شایانی به افراد بکند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم :
روانشناسی خانواده و ازدواج تلفنی محدودیت‌های مربوط به جبر جغرافیایی را از بین میبرد . برای مثال فرد یا افرادی که امکان مراجعه حضوری به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی را ندارند میتوانند به صورت تلفنی خدمات مورد نظرشان را دریافت کند .
روانشناسی خانواده و ازدواج تلفنی برای افرادی که شاید به دلیل خجالت از رفتن به مشاوره خانواده امتناع میکنند بسیار مناسب است .
روانشناسی خانواده و ازدواج تلفنی به درد افرادی هم که در فرهنگ هایی زندگی میکنند که ممکن است به دلیل سنتی بودن از مراجعه افراد به مشاوره جلوگیری میکنند نیز خواهد خورد .
روانشناسی خانواده و ازدواج آنلاین
روانشناسی خانواده و ازدواج آنلاین از جمله امکاناتی است که در چند سال گذشته به لطف وجود فضای مجازی و دسترسی همه افراد جامعه به آن در اختیار افراد نیازمند به مشورت قرار گرفته است . این نوع مشاوره نیز مزایایی دارد که به دو مورد از آنها اشاره خواهیم کرد :
روانشناسی خانواده و ازدواج آنلاین نوعی از مشاوره است که در دسترس بودن از ویژگی‌های اصلی آن است . فردی که در لحظه به مشاوره نیاز دارد ممکن است در ساعاتی این شرایط را تجربه کند که نتواند به صورت حضوری به مشاور مراجعه کند . در این لحظات مشاوره آنلاین میتواند برای فرد بهترین انتخاب باشد .
روانشناسی خانواده و ازدواج آنلاین توسط مشاوران زبده ای مدیریت میشود که میتوانند در زمینه های مختلف به افراد کمک کنند . زمینه هایی مثل ازدواج ، طلاق ، خیانت ، موفقیت و…از جمله زمینه های فعالیت‌های سایت های مشاوره آنلاین است.
مشاوره روانشناسی خانواده و ازدواج
مشاوره روانشناسی خانواده و ازدواج در پایین آوردن آمار طلاق میتواند بسیار موفق عمل کند و از میزان شیوع این آسیب به دلایل مختلف به مقدار قابل ملاحظه ای بکاهد . مشاوره روانشناسی خانواده و ازدواج بعد از راهنمایی و مشورت دادن به افراد در زمان انتخابشان زوجین را رها نمیکند . دختر و پسری که با کمترین تجربه وارد زندگی متأهلی میشوند گاهی طبیعی است که نتوانند مدیریت بحران های زندگی زناشویی را به دست بگیرند . در این هنگام مشاوران میتوانند در اداره امور زندگی افراد را یاری کنند و به عنوان یک نفر سوم آگاه در کنار زوجین قرار میگیرند تا آنها را بدون تعصبات خانوادگی که بسیار باعث قضاوت اشتباه والدین میشود راهنمایی کنند . جوانانی که تازه زندگی مشترکشان را شروع کردند میتوانند کیفیت زندگی مشترکشان را با کمک مشاوران خانواده بسیار بالا ببرند .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره روانشناسی خانواده و ازدواج آویژه
مشاوره روانشناسی خانواده و ازدواج آویژه از بهترین مراکز مشاوره ای هست که در حال حاضر در زمینه های مربوط به خانواده و ازدواج فعالیت میکند . این مرکز مشاوره همواره ارتباط تنگاتنگی با مراجعان خود داشته و دارد . مشاوره روانشناسی خانواده و ازدواج آویژه به دلیل اهمیت زیادی که رضایت مراجعان از عملکرد موسسه در انتخاب و گزینش مراجعان بسیار حساس و موشکافانه برخورد میکند . همچنین تمام تلاش مدیران آویژه این است که مشاوران هرکدادر زمینه مخصوص به خود مشاوره بدهند که کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعان تا مقدار ممکن بالا برود .
برای مثال یک تعداد از مشاوران فقط مشاوره تحصیلی ارائه بدهند و یک تیم دیگر در زمینه ازدواج فعالیت کنند . مشاوره آویژه به دلیل همیشه در دسترس بودن نیز محبوب است . مشاوران این مرکز از ساعات ابتدایی روز گاهی تا نیمه های شب پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز هستند .
بیشتر بخوانید: چگونه زندگی مشترک موفق داشته باشیم ؟
مشاوره خیانت  (betrayed counseling)
علاوه بر مسئله ازدواج مرکز مشاوره آویژه فعالیت های خود را در زمین های دیگر نیز ادامه میدهد . یکی از مواردی که این روز ها به شدت یک بیماری کشنده و مسری در جامعه ما شیوع پیدا کرده است مسائلی پیرامون روابط فرازناشویی و خیانت میباشد . سبک زندگی در زمانه حال حاضر به گونه ای پیش میرود که دیگر برای تععهد قبح کمتری وجود دارد و خیانت به زن یا شوهر دیگر ام تابوی چندین سال گذشته نیست .
اگر زنان و مردان متوجه زندگی خود نباشند و از آن پاسداری و مراقبت نکنند به احتمال خیلی فراوان با أین چالش درد ناک رو به رو خواهند شد . در این شرایط است که یک مشاور خوب و باکیفیت هم میتواند با قرار گرفتن در کنار ما از بروز زمینه های این اتفاق در زندگی ما جلوگیری کند و هم این که اگر ایت اتفاق برای ما افتاده باشد بهترین گزینه ها و پیشنهادات را به ما در غالب مشاوره خیانت ارائه کند .
بیشتر بخوانید: مدیریت مشکلات زندگی مشترک
مشاوره در مدیریت زندگی مشترک
از جمله خدماتی که زوجین میتوانند بعد از از در غالب مشاوره زناشویی و زندگی مشترک از روانشناسان دریافت کنند در مورد مباحثی است که در زندگی مشترک بعد از گذشت مدتی از ازدواج  معمولا اتفاق می‌افتد . برای مثال یکی از این موارد که تقریبا در همه زندگی ها دیده میشود این مورد است که زن و مرد بعد از گذشت مثلا یک سال از ازدواج و زندگی مشترکشان گاهی احساس میکنند که أین زندگی دیگر جذابیت روزهای اول را برایشان ندارد .
این امر بسیار شایع است و دلیل آن هم بیشتر به عدم توانایی زوجین در مدیریت زندگی مشترکشان برمیگردد . این اتفاق میتواند با یک برنامه ریزی برای زندگی مشترک به خوبی مدیریت شود و از شدت آن بسیار کم شود ویا اصلا اتفاق نیفتد . این برنامه ریزی بهتر است توسط یک روانشناس (psychologist)انجام شود چون او برای این مواقع آموزش دیده است و در هنگام برنامه ریزی تمام جوانب را در نظر می‌گیرد و همچنین در طول زمان اجرای برنامه در کنار زوجین به عنوان ناظر باقی میماند .
بیشتر بخوانید: رازهای روابط زناشویی موفق
مشاوره کودک و نوجوان
کودکی و نوجوانی از دوره های رشدی بسیار حساس در استان است و به راحتی میتواند آینده یک شخص را تعیین کند . مخصوص در عصر حاضر به دلیل پیچیدگی ذهن کودکان و نوجوانان آنها میتوانند در مدت زمان کمتری نسبت نسل های گذشته خود به موفقیت ها و پیروزی ها در زمینه ای مختلف برسند . اما این امر بستگی به این دارد که برای آنها یک برنامه مدون و مرتب در نظر گرفته شده باشد که همواره با نیازرهای روز به روز رسانی شود . باید حتما این نکته را نیز در نظر داشت که پیگیری و نظارت بر کیفیت عملکرد فرد و برطرف کردن نقاط ضعف weakness))و پرورش نقاط قوت او نیز بسیار مهم است . تمام این کارهای ذکر شد توسط مشاوران انجام میگیرد و کودکان و نوجوانان با کمترین آسیب و ضربه در مسیر خود رشد میکنند .
مشاوره تحصیلی
از جمله فعالیت‌های یک مشاور (counselor) میشود به مشاوره تحصیلی نیز اشاره کرد که انجام دادن آن نیازمند ااطلاعات و تخصص خاصی است . وظیفه یک مشاور تحصیلی فقط أین نیست که به صورت ساده یک سری از درس ها و عنوان ها را برای دانش‌آموزان مرتب کند و مثلا بگوید که این درس ها را در چه روز هایی از هفته مطالعه کند . در واقع کار اصلی و مهم مشاور در این زمینه میتواند این باشد که یک مشاوره حرفه‌ای برای هر شخص به صورت منحصر به فرد برنامه ریزی میکند . مثلا نوجوانانی که درگیر کنکور هستند و از طرفی با طوفان های دوره بلوغ مقابله میکنند قطعا برنامه متفاوتی نسبت به افرادی که در سنین پایین به سر میبرند خواهند داشت.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
منبع: Marriage and Family Therapy
 برای مشاوره در زمینه روانشناسی خانواده و ازدواج
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۳:۴۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)