مشاوره روانشناسی خیانت مشاوره روانشناسی خیانت .

مشاوره روانشناسی خیانت

عوامل ازدواج ناموفق

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
دلایل ازدواج ناموفق
دلایل ازدواج ناموفق اجرا نکردن عواملی است که منجر به ازدواج موفق میشود . یکی از مهمترین دلایل ازدواج ناموفق میتواند عدم شناخت است . از دیگر دلایل ازدواج ناموفق احساساتی عمل کردن بدون تفکر و تعقل است . یکی دیگر از دلایل ازدواج ناموفق مشورت نکردن و دیگری مشورت کردن است . مشورت نکردن با افراد کارامد و باتجربه و مشورت کردن با کسانی که صلاحیت مشاوره ندارند . از دلایل ازدواج ناموفق میتوان به هدفهایی غیر از تشکیل زندگی اشاره کرد . عده ای صرفا به خاطر موقعیت ، ثروت و یا کسب چیزهایی غیر از عشق و محبت خانواده ازدواج میکنند . پر واضح است بعد از مدتی اهداف آنها معلوم شده و زندگی جعلی که ساخته اند فرو میپاشد . نرسیدن به سن بلوغ فکری و جنسی هم میتواند دلیل عدم موفقیت در ازدواج باشد .
از دیگر دلایل ازدواج ناموفق بلند پروازی یا تواضع بیش از حد است . بلند پروازی برای اینکه اعتقاد دارند میتوان با کسانی که اختلاف طبقاتی فاحش دارند زندگی کرد (با کسی با قدرت اقتصادی بالا ) . و تواضع حالت برعکس یعنی شخصی با قدرت اقتصادی بالا با کسی ازدواج کند که توان مالی پایین دارد . دیگر دلیل میتواند نقش ناجی بازی کردن برای طرف مقابل باشد . یعنی هدف از ازدواج این باشد که شخصی را از فساد ، فقر و یا موقعیتی که دارد نجات بدهند . در این حالت گذشت ، محبت و ایثار یکطرفه است و بعد از مدتی منجر به جدایی میشود . برخی برای فرار از موقعیتی که دارند ازدواج میکنند که اینهم میتواند یکی دیگر از دلایل ازدواج های ناموفق  باشد .یک دلیل پنهان نگه داشتن برخی مسائل از همسر میباشد . صداقت پیوند را مستحکم میکند .
بیشتر بخوانید: معیارهای اصلی ازدواج های موفق را بهتر بشناسیم
عوامل ازدواج ناموفق
عوامل ازدواج ناموفق میتواند خانواده باشد . همسان نبودن خانواده ها ازنظر اقتصادی ، فرهنگی و تحصیلات . از دیگر عوامل ازدواج ناموفق  میتوان به کفو نبودن زن و شوهر اشاره کرد . از عوامل ازدواج ناموفق  میتوان به قدرت اقتصادی اشاره کرد . از عوامل ازدواج های ناموفق میتوان به عدم مدیریت نام برد . مشکلات روحی –روانی هم از دیگر عوامل ازدواج ناموفق است . نقص یا زیبایی ظاهری هم میتواند یکی از عوامل عدم موفقیت در ازدواج باشد . نداشتن روابط عمومی خوب ، اخلاق مناسب و نیکو هم از دیگر عوامل ازدواج ناموفق است . اختلاف سنی زیاد نیز میتواند از عوامل ازدواج ناموفق باشد . برخی نیز به خاطر فرار از شکست عاطفی که داشته اند شخصی را به عنوان جایگزین میپذیرند . این شخص ممکن است برای ازدواج باشد و عجولانه و بدون تفکر باشد که عامل شکست در زندگی میشود .
یکی دیگر از عوامل ازدواج های ناموفق  برملا کردن رازهای قبل از ازدواج که دیگر در زندگی تاثیری ندارند میباشد . دیگری میتواند بزرگتر بودن زن از مرد باشد . ازدواج با مردی که تشکیل خانواده داده و میخواهد همسر دوم داشته باشد . ازدواج پسر مجرد با زنی که قبلا ازدواج کرده است . اشتباه گرفتن صمیمیت با توهین کردن به همسر . برخی برای صمیمیت بیشتر از کلمات توهین آمیز استفاده میکنند که این باعث پرده دری در زندگی شده و منجر به اختلاف میشود . به رخ کشیدن عیوب همسر حال یا به شوخی یا جدی باعث بروز درگیری در زندگی میشود . توجه نکردن به یکی از وجوه زندگی . عدم مشارکت یکی از دو طرف در امور مشترک زندگی . اعتیاد به مواد مخدر هم که واضح است از عوامل بارز ناموفق بودن ازدواج است .
بیشتر بخوانید: اهمیت سن در ازدواج های موفق
نشانه های ازدواج ناموفق  
نشانه های ازدواج ناموفق واضح و زیاد است . نداشتن نشاط و شادی در همسران . از دیگر نشانه های ازدواج ناموفق شرکت نکردن درمهمانی های خانوادگی است . از بارزترین نشانه های ازدواج ناموفق عدم سازش بین همسران میباشد . یکی دیگر از نشانه ها عدم رضایت یکی از همسران از وضعیت کلی زندگی است . کم شدن روابط جنسی و زناشویی بدون دلیل هم از دیگر نشانه های ازدواج ناموفق است . بیحوصلگی و ابراز خستگی بیش از حد از دیگر نشانه ها است .  مبتلا شدن به بیماریهای روح – روانی هم یکی دیگر از نشانه ها است . سردی روابط در زندگی و کمتر صحبت کردن با یکدیگر نیز از نشانه های ازدواج ناموفق است . انجام ندادن وظایف زناشویی و امور مربوط به خانواده نیز از دیگر نشانه های ازدواج ناموفق است . پرخاشگری و حتی فحاشی از نشانه های ازدواج ناموفق  میباشد .
بیشتر بخوانید: شرایطی که یک ازدواج خوب باید داشته باشد چیست ؟
تجربه های ازدواج ناموفق  
تجربه های ازدواج ناموفق  نشان میدهد که بهترین عامل موفقیت ابتدا شناخت کامل دو طرف است . ازدواج عجولانه باعث پشیمانی است . تجربه های ازدواج ناموفق  نشان داده اند که احساست شدید همیشه مانع تفکر شده است . احساسات زود گذر هستند و در بیشتر موارد باعث میشوند درست نبینیم ، درست نشنویم و درست فکر نکنیم . بدون مشاوره ازدواج کردن میتواند پس از ازدواج مشکلات زیادی به همراه داشته باشد . مشاوره ازدواج به ما کمک میکند از همسر خود شناخت پیدا کنیم . شناخت درست منجر به انتخاب درست میشود . مشاوره قبل ازازدواج به ما کمک میکند از روحیات و درون یکدیگر آگاه شویم . بدون روانشناسی نمیتوان پی برد که دست به انتخاب درستی زده ایم یا خیر . تجربه های ازدواج ناموفق  راه را برای رسیدن به موفقیت هموار میکند .
مشاوره خانواده با دستی پر از تجربه رهنمون زوجها برای رسیدن به ازدواج های موفق است . دو چیز راهنمای خوبی برای رسیدن به ازدواج موفق هستند . شنیدن تجربه های تلخ و درس گرفتن از آنها . البته از راه درست و با آسیب شناسی نه با حدس و گمانهای شخصی و نتیجه گیری اشتباه . دوم استفاده از تجربیات دیگران . کسانی که به موفقیت و خوشبختی رسیده اند چه مسیرهایی را طی کرده اند .
بیشتر بخوانید: خصوصیات دختر خوب برای ازدواج
ازدواج ناموفق از دیدگاه مشاوره خانواده
ازدواج ناموفق از دیدگاه مشاور خانواده به ازدواجی گفته میشود که زوج در آن احساس خوشایندی نداشته باشند . ازدواج های ناموفق  از دیدگاه مشاوره خانواده ازدواجی است که در آن انگیزه ها کمرنگ میشود و رسیدن به اهداف تحت الشعاع اختلافات میگردد .
مرکز مشاوره آویژه برای همه ازدواج موفقی را آرزومند است .
بیشتر بخوانید: معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع :  Top 10 Reasons Marriages Fail
نویسنده: زهره حبیبی نوده
سوالات متداول
ازدواج های ناموفق چه تاثیری بر روی اعتماد به نفس دارد ؟
پیروزی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و مسلما شکست برروی اعتماد به نفس تاثیر منفی میگذارد مگر کسانی که از شکست پلکانی برای بالا رفتن میسازند که معمولا اینچنین افراد با دقت و درایت تصمیم میگیرند مخصوصا در مورد ازدواج حتما مشاوره میکنند .
عوامل تاثیر گذار بر ازدواج ناموفق چیست ؟
کنترل نداشتن بر خلق و خو ، بر احساسات ، بر غرایز و خواسته های افراطی که با وضعیت خانواده نا سازگار است . چشم وهمچشمی ، حسادت و رقابت نا بجا . عدم مدیریت صحیح درو ن خود و افراد خانواده . یکسان نبودن خواسته ها واهداف خانواده با هم .
دلایل متداول برای ازدواج ناموفق چیست ؟
تصمیمیهای عجولانه ، عدم مشاوره قبل از ازدواج وخانواده ، درگیر احساسات شدن ، عدم همسانی بین هسته پیشین خانواده و خانواده تازه پدید آمده ، هم فرهنگ و همسان نبودن خانواده ها از نظر اقتصادی ، عدم شناخت کافی از همسر آینده واعتماد بیجا .
چگونه از ازدواج ناموفق جلوگیری کنیم ؟
با مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره خانواده و روانشناسی خانواده و ازدواج راه رسیدن به یک ازدواج موفق برای همه روشن میشود . با دانستن بایدها و نباید و تطبیق بین خود ، همسر واین عوامل میتواند در موفقیت ما تاثیر گذار بوده و ما را به خوشبختی برساند .
طلاق بهتر است یا ماندن در یک ازدواج ناموفق ؟
بستگی به علت ناموفق بودن ازدواج دارد اگر این دلیل قابل اغماض است بهتر است به زندگی ادامه دهیم و با مشاوره آنرا اصلاح کنیم . اما اگر مشاجرات و اهتلافات بقدری زیاد است که به روح و جسم افراد خانواده آسیب میرساند بهتر است بعد از یک مشاوره طلاق از ادامه زندگی خودداری کنیم .
 برای مشاوره در زمینه عوامل ازدواج ناموفق
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۲:۱۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

ازدواج در سن پایین خوب است یا بد ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۲
ازدواج در سن پایین
ازدواج در سن پایین یکی از مشکلاتی است که همواره گریبان گیر جامعه سنتی ما بود و هست . در گذشته ازدواج در سن پایین بسیار رواج داشت و اگر از مادربزرگ هایمان بپرسیم اکثر آنها در سنین پایین و حتی گاها در کودکی ازدواج کرده اند و اما امروزه گرچه این نوع از ازدواج ها منسوخ شده و این نوع طرز تفکر در خانواده ها از بین رفته اما در برخی خانواده های سنتی این روند همچنان ادامه دارد و ازدواج در سن پایین همچنان جز لاینفک فرهنگ و سنت این خانواده ها می باشد .
ازدواج در سن پایین در جامعه تقریبا مدرن این روزها یک آسیب تلقی می شود و حتی درقانون گذاری های جدید شرایط خاصی را برای ازدواج در سن پایین در نظر گرفته اند تا بتوانند از افزایش این اتفاق تا حد ممکن جلوگیری نمایند . بعضی ها اعتقاد دارند یک ازدواج موفق در سنین پایین به ندرت اتفاق می افتد . به طور مثال با قرار دادن محدودیت های سنی به عنوان قانون و غیرقانونی دانستن ازدواج در سنین پایین تر ، این روند را کنترل می کنند .
بیشتر بخوانید:بهترین سن برای ازدواج
علل ازدواج در سن پایین
در گذشته به دلیل نبود امکانات تحصیلی و یا غلط دانستن تحصیل دختران و داشتن این تفکر که دختر باید تنها در کارهای خانه و تربیت فرزندان دخالت داشته باشد ، خانواده ها ترجیح می دادند هرچه سریع تر دختر خانواده نقش جدیدش را به عنوان همسر ایفا کند و وارد یک زندگی جدید شود بلکه نکند به دلیل بیکاری و رفع سر رفتگی حوصله ، دختر خانواده تصمیم به تحصیل بگیرد و خدای نکرده وارد اجتماع شود . یکی از علت های ازدواج زود هنگام دختران در سنین پایین توسط اجبار خانواده به دلیل مسائل اقتصادی خانواده نیز بوده است زیرا خانواده توانایی برطرف کردن نیاز های تمام افراد خانواده را نداشته در نتیجه با ازدواج در سن پایین مخارج دختر خانواده نیز از روی دوش خانواده برداشته می شد و به عهده همسر قرار می گرفت .
بیشتر بخوانید:مناسب ترین و بهترین اختلاف سنی برای ازدواج
مشکلات ازدواج در سن پایین
مشکلات ازدواج در سن پایین عامل آسیب شناختن این نوع از ازدواج ها می باشد . شاید در گذشته به دلیل آشکار نبودن مشکلات ازدواج در سن پایین آن را مناسب می دانستند زیرا در سال های اخیر محققان توسط تحقیقات خود به این موضوع پی برده اند که بسیاری از آسیب هایی که در جامعه شاهد آنها هستیم به همین ازدواج در سن پایین یا حتی کودک همسری مربوط می شود .
خلاصه اینکه با تمام مخالفت های خانواده ، دختر در سنی که تنها عاطفه اش برایش تصمیم گرفته است با چشمانی کور شده از عشق یار به خانه بختی روانه می شود که سال های بعد متوجه می شود قفسی بیش نبوده و خانه بخت چه معنای جدیدی برایش پیدا می کند . در اینگونه موارد معمولا وقتی سن بالاتر می رود و احساس کم کم جایش را به عقل می دهد تازه متوجه می شوند که چقدر ملاک های قبلیشان برای شروع زندگی پوچ بوده است و حالا چه چیز ها می خواهند که دیگر بدست آوردنش ممکن نیست .
چاره چیست ؟ در بهترین حالت با راهنمایی های مشاوران و متخصصان سعی می کنند همسر فعلی را بررسی کنند و شرایط را بهتر کنند و در مراحل سخت تر و پیچیده تر به مرحله آخر بازی و طلاق می رسند . اینها تنها بخش کوچک و ساده ای از مشکلات ازدواج در سن پایین هستند .
بیشتر بخوانید:موافقان و مخالفان ازدواج در سنین نوجوانی
انواع مختلف ازدواج در سن پایین
ازدواج در سن پایین به شکل های مختلفی صورت می گیرد که بررسی آنها خالی از لطف نیست . گاهی خانواده ها تصمیم گیرنده ازدواج هستند در نتیجه قبل از آنکه دختر خانواده حتی فرصت پیدا کند خود را بشناسد چه برسد به شناخت همسر و ملاک ازدواج خود را در خانه بخت می بیند و مجبور به تحمل مشکلات فراوان است .
گاهی قضیه برعکس است و دختر در سنی که هنوز منطقش کاملا جا نیافتاده است عاشق می شود و دل را سراسر به کسی می بازد که همچین مالی هم نیست . و کیست که بتواند دختر را در آن روزها متقاعد کند که این پسر وصله تن خاندان و خانواده ی تو نیست ، بیا و بگذر از این آتش که دیر یا زود دامنت را می گیرد و زندگی ات را می سوزاند .
از روش ها و دلایل ازدواج در سن پایین که بگذریم به مشکلات ازدواج در سن پایین می رسیم . آگاهی از این مشکلات در بهبود آسیب های کودک همسری می تواند مفید واقع شود .
بیشتر بخوانید:بهترین سن ازدواج از نظر روانشناسی
برخی مشکلات ازدواج در سن پایین
یکی از مشکلاتی که برای زوج های کم سن و سال وجود دارد وابستگی شدید به خانواده است که شاید در ابتدا مشکلی ایجاد نکند اما به مرور زمان تبدیل به دخالت های مستقیم در زندگی مشترک می شود .
همانطور که پیش تر گفتیم در اینگونه ازدواج ها به دلیل اینکه بلوغ فکری و عقلی کامل نرسیده اند دچار مشکل می شوند زیرا ناسازگاری های زیاد و حتی گاها لج بازی های کودکانه در مشکلات دخیل می شوند .
یکی از نکاتی که اغلب در پسرانی که زود ازدواج کرده اند بیشتر رخ می دهد این است که پس از مدتی از زمان ازدواج هنگامی که در جمع دوستان سابق و مجردشان قرار می گیرند احساس یاس و ناامیدی می کنند چرا که احساس می کند آزادی گذشته را ندارند و لذت هایی که هنوز دوستانشان دارند را نمی توانند تجربه کنند در نتیجه حلقه ازدواج را دستبندی برای روانه شدن به زندان تلقی می کنند و مدام به دنبال پیدا کردن راه فراری از زندگیشان هستند و امیدوارم هرگز این راه فرار را پیدا نکند زیرا نتیجه ای جز خراب شدن زندگی دو نفره شان را در بر ندارد .
بیشتر بخوانید:آسیب های ازدواج زود هنگام جوانان چیست ؟
خوبی های ازدواج در سن پایین
خوبی های ازدواج در سن پایین کم تر از مشکلاتش نیست و ذکر آنها برای رعایت انصاف واجب و ضروری است . از خوبی های ازدواج در سن پایین می توان به موارد زیر اشاره کرد :
وقتی در سن پایین ازدواج می کنید می توانید با همسرتان دست به دست یکدیگر دهید و با هم به آرزوهایتان برسید و لازم است در این جا به این جمله معروف رجوع کنم که می گوید پشت هر مرد موفق حتما یک زن ایستاده است .
یکی دیگر از خوبی های ازدواج در سن پایین این است که به مرور زمان همسرتان را بسیار خوب می شناسید و بیشتر از دیگر زوج ها اخلاق یکدیگر را می شناسید در نتیجه در زندگی آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد .
احتمالا مادر و پدر روشن فکری خواهید شد . وقتی در سن پایین ازدواج می کنید به طبع در چند سال بعد فرزند دار می شوید درنتیجه شما مادر و پدری هستید که اختلاف سنیتان با کودکتان کم تر است در نتیجه او را بهتر درک می کنید و با انرژی بیشتری او را بزرگ خواهید کرد .
بیشتر بخوانید:بهترین زمان ازدواج چه سنی است ؟
عواقب ازدواج در سن پایین
عواقب ازدواج در سن پایین نکته ای است که باید پیش از ازدواج به آن بیاندیشید . یکی از عواقب ازدواج در سن پایین که آسیب هایش به جامعه نیز بر می گردد این است که چون دختر و پسر کم سن و سال هستند درنتیجه تجربه زیادی برای تربیت فرزند نیز ندارند و این موجب می شود فرزندانی که وارد جامعه می شوند کم تجربه تر هستند و نیاز به آموزش های بیشتری در اجتماع هستند .
بیشتر بخوانید:آسیب شناسی ازدواج دیر هنگام
توصیه هایی برای ازدواج در سن پایین
توصیه هایی برای ازدواج در سن پایین نیاز به یادآوری هستند تا اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید در سن پایین ازدواج کنید آگاهانه عمل کنید .
برای آگاهی از توصیه هایی برای ازدواج در سن پایین بهترین راه این است که قبل از ازدواج از مشاوره قبل ازدواج و مشاوره خانواده و روانشناسی راهنمایی بگیرید تا به شما در درست انتخاب کردن همسرتان کمک کنند و به شما اطمینان دهند که این انتخاب از روی عقل و منطق با چاشنی عاطفه است نه صرفا از روی احساسات و عواطف در نتیجه راهنمایی های مشاوره ازدواج را جدی بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید .
بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع : Is getting married young a good idea? – Quora
 برای مشاوره در زمینه ازدواج در سن پایین خوب است یا بد ؟
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۶:۲۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره ازدواج آنلاین

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره ازدواج آنلاین
مشاوره ازدواج آنلاین چرا و به چه منظور انجام میشود ؟ مگر نه اینست که زوجی تصمیم میگیرند ازدواج کنند تحقیق میکنند ؟ مشاوره ازدواج آنلاین چه چیزی به زوجین ارائه خواهد داد که با دانسته های طرفین متفاوت خواهد بود ؟ مشاوره ازدواج آنلاین در چه زمینه ای فعالیت میکند ؟ چرا مشاوره ازدواج آنلاین گسترده شده ؟ چرا به مشاوره ازدواج آنلاین بها داده میشود ؟ مشاوره ازدواج آنلاین نه علم غیب میداند و نه ماورایی است . در مراکز مشاوره ازدواج آنلاین کارشناسان و محققان در مورد رفتارها تحقیق میکنند . در مراکز مشاوره ازدواج آنلاین بر روی از هم گسیختگی خانواده ها مطالعه شده است . در مراکز مشاوره ازدواج آنلاین بر روی طلاق ها بررسی شده . خانواده های طلاق آسیب شناسی شده اند و دلایل روشن شده است . در مراکز مشاوره ازدواج آنلاین طلاق ها دسته بندی شده و علت آنهادر اختیار کارشناسان قرار میگیرد .
کارشناسان با طرح سوال های مختلف و شنیدن پاسخ هایتان به الگوی رفتاری شما پی میبرند . سپس از کسی که قرار است با شما ازدواج کند اطلاعاتی دریافت کرده و به الگوی رفتاری او هم پی میبرند . در مرحله بعد این الگوها را در کنار هم قرار داده و جمع بندی میکنند . مسلما هیچ دو نفری صد در صد با هم متناسب نیستند . اما کارشناسان عوامل اختلاف وآسیب رسان را درکنار عوامل ایجاد تفاهم قرار میدهند . اگر فاکتورهای اختلاف بیشتر بود بیان میکنند . اگر عوامل ایجاد تفاهم بر آن فاکتورها میچربید هم تشخیص میدهند که این دو نفر مناسب هم هستند . با تشخیص و در ضمن توصیه به ازواج معمولا زندگی ها قوام بیشتری خواهند داشت . توصیه برای چه ؟ در برخی موارد عوامل ایجاد تفاهم بیشتر است و برخی رفتارها نیز قابل اصلاح هستند دراینگونه موارد کارشناسان توصیه و تذکرهایی را لازم میدانند .
بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران
بهترین مشاوره ازدواج آنلاین
بهترین مشاوره ازدواج آنلاین مشاوره ایست که از روی صداقت باشد . به مشاور تمام نکات ریز و درشت که سوال میشود باید با صداقت پاسخ داد . اما برخی نکات از زوج باید پنهان شود که تشخیص این نکات به عهده کارشناس مربوطه میباشد . پس تکلیف صداقت در زندگی چه میشود . به مصداق « جز راست نباید گفت ، هر راست نشاید گفت » صداقت با نگفتن تفاوت دارد . برای آسودگی خیال و برخی قضاوت های عجولانه بهتر است برخی مسائل زمان مجردی وارد زندگی خانوادگی نشود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین بهتر است ابتدا به صورت تکی و یک نفره و هرکدام جدا انجام شود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین اینگونه است که ابتدا بایدها و نبایدهای زندگی توسط کارشناس روشن شود . سپس هردو نفر و به صورت آنلاین میتوانند بهترین مشاوره ازدواج آنلاین را انجام دهند .
در بهترین مشاوره ازدواج آنلاین به تقویت نکات تفاهم زا خواهند پرداخت . با بکار گیری توصیه های کارشناس برخی رفتارها اصلاح خواهد شد و برخی دیگر حذف خواهند شد . اینگونه بهترین مشاوره ازدواج آنلاین صورت میگیرد . در بهترین مشاوره ازدواج آنلاین بهتر است بعد از این مرحله به مشاوره خانواده پرداخته شود . در بهترین مشاوره ازدواج آنلاین ابتدا خانواده هر یک از زوجین جداگانه مشاوره بگیرند . بعد از آن و برای غربال کردن رفتارها باهم مشاوره داشته باشند . اینگونه است که هم زوجین میدانند چه نکاتی را تقویت و چه نکاتی را اصلاح و چه نکاتی را حذف کنند و هم خانواده ها . چون در برخی موارد زوج مشاوره میگیرند ولی خانواده ها باعث اختلاف میشوند . وقتی خانواده ها هم به نکات ضعف و قوت خود پی بردند معاشرت آسانتر و شیرین تر خواهد شد .
مزایای مشاوره ازدواج آنلاین
مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که میتوانید به راحتی با کارشناس وارد شور شوید . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که اصلاح الگوی رفتار هر دو خانواده به راحتی انجام میشود . مزایای مشاوره ازدواج آنلاین به اینست که در منزل شخصی خود میتوانند جلسه مشورت با کارشناس داشته باشند . از محدودیتهای مراکز برای جلسه ، اجتماع در اتاق مشاوره است . این اتاق ممکن است با محدودیت جا مواجه باشد . ممکن است به دلیل راحت نبودن جای نشستن ، سالمندان خانواده راحت نباشند و زودتر بخواهند جلسه را ترک کنند . تشویش و اضطراب جلسه از سویی و حضور در یک مکان نامانوس از سوی دیگر به جلسه خدشه وارد میکند . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که هر کس احساس میکند در خانه خود نشسته وگپی دوستانه میزند . با این حس میتوانند به راحتی حرف دلشان را بزنند و به تفاهم برسند .
در مشاوره آنلاین کنترل جلسه راحت تر است تا در یک اتاق . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که نوبت صحبت به همه میرسد و حتی برخی میتوانند در موقع لازم وارد تبادل نظر شوند . ضمن رسیدگی به برخی امور زندگی ان جلسه قابل اجرا است . مشاور با دیدن منزل شخصی از طریق اینترنت بهتر میتواند سطح زندگی هر یک را تشخیص دهد . نوع چیدمان منزل او را با لایف استایل هریک آشنا میکند . روش زندگی در ایجاد تفاهم یا اختلاف موثر است . مثلا یکی دوست دارد به جای فرش گران بها از یک سری راحتی در منزل استفاده کند و دیگری به فرش اهمیت میدهد . همه اینها ممکن است ذره ذره جمع شده و موجب اختلاف شود . یک طرف با علقه های خود به دیزاین خانه اهتمام بورزد . پس از مدتی دیگری احساس کند چیدمان خانه به او حس خوبی نمیدهد .
بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج
مشاوره قبل از ازدواج آنلاین
مشاوره قبل از ازدواج آنلاین مهم است . از آن جهت اهمیت دارد که پسر یا دختر ممکن است بخواهند ازدواج کنند اما آمادگی لازم را نداشته باشند . با مشاوره قبل از ازدواج آنلاین هریک به میزان آمادگی خود برای ازدواج پی خواهند برد . آمادگی از نظر اقتصادی و مالی ، آمادگی پذیرش سختی ها و آمادگی مبارزه با سختی ها و مشکلات زندگی . یک پسر و یا دختر باید برای همزیستی با یک فرد دیگر آمادگی پیدا کند . زوج او با او متفاوت است . تفاوت بد نیست بلکه زیبایی زندگی در تفاوت هاست . چگونگی پذیرش و کنار آمدن با تفاوت ها مهارت زندگی هر فرد را مشخص میکند . تفاهم به معنای یکی شدن نیست بلکه درک متقابل است . درک متقابل مهارتی است که ما را برای یک همزیستی آماده میکند . این تفاهم است که دو نفر از دو خانواده متفاوت را درکنار هم خوشبخت میکند .
فردی که در یک خانواده دیگر بزرگ شده فرهنگ زندگیش متفاوت است . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین طرز مطابقت فرهنگی را به زوجین خواهد آموخت . این مشاوره مشترکات فرهنگی را تقویت و بخشی از آنها را اصلاح و برخی را به نفع دیگری حذف میکند . در مواردی هم باید با فرهنگ هم کنار بیایند . این به معنی کنار زدن فرهنگ خود و پذیرفتن فرهنگ دیگری نیست . بلکه کنار آمدن و ایجاد هم فهمی است . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین راه ایجاد این همزیستی را رهنمون میشود . زوجهای جوانی که با مشاوره قبل از ازدواج زندگی مشترکشان را آغاز میکنند موفق تر هستند . مشاوره ازدواج شما را برای زندگی کردن با همسرتان و خانواده همسر آماده خواهد کرد . مشاوره خانواده ، خانواده های شما را برای معاشرت خوب و سالم راهنمایی میکند . داشتن ازدواج موفق آرزوی همه است .
مرکز مشاوره ازدواج آنلاین
مرکز مشاوره ازدواج آنلاین درک متقابل خانواده ها را در نظر میگیرد . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین برای اینکه شما و خانواده تان مهارتهای زندگی را بیاموزید تلاش میکند . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین به جامعه ای می اندیشد که وقتشان را صرف پیشرفت جامعه کنند . جامعه ای که برای حل مشکلات درون خانواده  پیش بینی نمیتواند بکند چگونه میتواند جامعه ای پیشرو داشته باشد . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین بر آن است تا برای آیندگان جامعه ای بدون استرس و تشویش پیش بینی کند . جامعه ای که به جای حل مشکلات راه زندگیشان روشن و دلنواز باشد . د رچنین جامعه ای اذهان باز میشوند . افکار آدمی در راه ساختن به کار گرفته میشود . فرزندان سالم و بی دغدغه بزرگ میشوند . همه شاد هستند و در راه خیر و صلاح جامعه قدم برمیدارند . به اهداف آرمانی خود میرسند و برای نجات انسانها تلاش میکنند .
در این جامعه همه به همنوعان خود عشق میورزند و برای سعادت آنان قدم برمیدارند . در یک جامعه که همه به فکر همنوعان خود هستند مشکلات اقتصادی کمتری مشاهده میشود . کینه و عداوت کمتری دیده میشود و همه یکدیگر را دوست دارند . در این جامعه ازدواج ها از روی تدبیر ، تفاهم و عشق صورت میگیرد نه مصلحت . یک زوج جوان پس از آمادگی برای ازدواج بدنبال همسر مناسب خواهند بود . به دنبال نیمه گمشده ای که او را کامل کند و او هم همسر خودرا . خانواده ها با شوق به دنبال کسی خواهند بود که جفت مناسبی برای فرزندشان باشد نه پولدارتر . فرهنگ مشاوره میتواند برروی فرزندان نیز تاثیر گذار باشد . وقتی شما با فرهنگ مشاوره پیش بروید فرزندانتان نیز با تاسی از شما مشورت میکنند . اول با شما و برای تصمیم گیری های مهم از مراکز مشاوره و کارشناسان .
بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟
مرکز مشاوره ازدواج آنلاین آویژه
مرکز مشاوره ازدواج آنلاین آویژه نیز برای یک جامعه آرمانی تلاش میکند . چون خانواده سنگ بنای هر جامعه را تشکیل میدهد این مرکز بیشتر هم و غم خود را به خانواده اختصاص داده است . مرکز مشاوره آنلاین آویژه برای خانواده های محترم انواع مشاوره ها را برنامه ریزی کرده است . مشاوره ازدواج تلفنی برای کسانی که به مرکز آویژه به صورت حضوری دسترسی ندارند . همینطور برای خانواده هایی که ممکن است مجهز به اینترنت نباشند . این مرکز نه تنها برای ازدواج بلکه برای انواع مسائلی که به مشاوره نیاز دارند بصورت تلفنی مشاوره میدهد . مشاوره خانواده ، مشاوره جوان و نوجوان و مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه و ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج ، مشاوره زناشویی و انحرافات جنسی ، مشاوره به بیماران روحی – روانی ، مشاوره به کسانی که در معرض آسیب هستند .
این مرکز با دردسترس داشتن کارشناس در حوزه های مختلف آماده مشاوره و درمان است . شما میتوانید از طریق گوگل سایت این مرکز را جستجو کرده و با خدمات آنان آشنا شوید . مرکز مشاوره آویژه بعد از مشاوره در صورت نیاز بیماران را به روانپزشکان متخصص معرفی میکند . مرکز مشاوره آویژه با روان درمانان کارامد خود در مراحل اولیه بیماران را مداوا نموده و انان را از بروز آسیب های جدی مصون میکند . شما میتوانید برسر دو راهی ها از مشاوران مرکز آویژه کمک بخواهید . این مرکز با کمک گرفتن از بروزترین فن آوری های نوین شما را با جدیدیترین روش ها در تصمیم گیری یاری میکند . هر خانواده برای به روز بودن نیاز به مشاوره دارد . اطلاعات نوین به سرعت در حال پیشرفت است و با توجه به نیاز بشر درحال تولید علم است . حیف است ما از دنیا جا بمانیم .
صداقت در ازدواج
هر شخصی وقتی برای ازدواج تصمیم میگرد میخواهد بهترین زوج باشد . زن یا مرد تفاوت نمیکند . یک زن دوست دارد بهترین بانوی دنیا باشد و یک مرد دوست دارد یک آقای به تمام معنی باشد . یک زن دوست دارد با تلاش های همسرش برای هردو خانه ای بسازد از عشق و محبت و یک مرد میخواهد قدر زحمات بانوی خانه را بداند و او را به خوشبخترین زن دنیا تبدیل کند . اما چه میشود که هردو به یک مرد ساده بودن و یا یک مرد ساده بودن اکتفا میکنند . مرد در ابتدای آشنایی برای اینکه بتواند دختر دلخواهش را جذب کند فقط لبخند میزند . فقط گذشت میکند . خیلی از تابوهایش را رها میکند فرهنگش را لای دندان هایش میجود تا با دگرگونه جلوه دادن خود دختر دلخواهش را بدست آورد . دقیقا همین جریان در مورد دخترها برای بدست آوردن مرد دلخواه شان مصداق دارد .
موارد افراطی عکس هم داریم . دختر از اولین کسی که قابش را به تپش عاشقانه وا داشت با تمام جزئیات میگوید تا اسرار کوچک و بزرگ دخترها و پسرهای فامیل . پسرها هم برای صادق بودن دست به چنین عملی میزنند . لذا باید بدانیم چه بگوییم ؟ و چه نگوییم . تا چه حد پیش برویم و خط قرمز راز داری شخصی ، فامیلی و یا خانوادگی ما تا چه محدوده ای است . یادمان باشد مسائلی که در گذشته بوده و اکنون فیصله پیدا کرده باید پنهان شود . این مسائل شخصی ماست و حریم آن محترم است و نباید آشکار شود . ما حق نداریم به احساسات همسر آینده مان  آسیب برسانیم  . این مسائل نباید هیچ اثری برزندگی مشترک ما بگذارد . اما مسائلی که مستقیما با زندگی آینده ما در ارتباط است باید گفته شود .
بیشتر بخوانید:مشکلات و مزایای ازدواج در سن بالا
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع : Marriage Counselor Online | #1 Online Counseling Website
 برای مشاوره در زمینه مشاوره ازدواج آنلاین
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۲:۴۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

روابط زناشویی چیست ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۴٫۶
۱۴
روابط زناشویی
روابط زناشویی نوعی از روابط انسانی است که نیازمند مهارت هایی در حوزه های گوناگون است . گوش دادن و درک کردن همسر کار دشواری است . ولی به جای آن فاصله گرفتن و محکوم کردن طرف مقابل به مراتب سهل تر است . در روابط زناشویی ، گوش دادن از جمله مهم ترین مهارت هایی است که صمیمیت را افزایش می دهد . میخواهید همسرتان را درک کنید لازمه آن این است که به صحبت های او به صورت فعالانه گوش دهید .
اگر میخواهید از پیش داوری جلوگیری کنید در گوش دادن و توجه به حرف های همسرتان صبور باشید . گوش دادن نوعی احترام گذاشتن در روابط زناشویی نیز میباشد . یکی از تمرین هایی که در زوج درمانی به کار گرفته میشود گوش دادن فعال است . این روش توسط روانشناس انسانگرا کارل راجرز ابداع شد . اگر فکر میکنید که گوش دادن این است که در زمان گفتگو با یکدیگر ساکت باشید ، دچار سوء تفاهم شده اید . روابط زناشویی نیازمند نیتی واقعی برای گوش دادن است .
بیشتر بخوانید: مشاوره مسائل زناشویی
مشکلات رایج در روابط زناشویی
در روابط زناشویی بسیاری از افراد ، درگیر گوش دادن کاذب می شوند . در این نوع گوش دادن هدف کمک کردن نیست بلکه صرفاً آرام کردن اوضاع است که در بسیاری از مواقع بی اعتنایی تلقی می شود . در روابط زناشویی یکی از اهداف این است که موانعی که برای گوش سپردن به طرف مقابل پیش می آید ، رفع گردد .
یکی از مهم ترین این موانع عدم اعتماد و عدم توجه است . این زمانی اتفاق می افتد که افراد به جای اینکه به حرف های همسر خود گوش دهند ، به این فکر میکنند که پشت حرف های او چه چیزی پنهان شده است . در کل به جای گوش دادن ، ابعاد مختلف حرف های او را تعبیر می کنند . زمانی که شما اینگونه رفتار می کنید در واقع به حدس ها و پیش داوری های خود اولویت می دهید . نتیجه این چنین حالتی ، نادیده گرفتن شریک زندگی است .
بیشتر بخوانید: خیانت در زندگی زناشویی
ذهن خوانی در روابط زناشویی
در روابط زناشویی ذهن خوانی احساس صمیمت را تبخیر میکند . بر فرض مثال : علی به همسرش میگوید هر نوع آرایش کنی ، واقعا زیبا به نظر میرسی . هر طوری خواستی آرایش کن . همسرش ممکن است فکر کند پس من اینقدر بدقیافه هستم که هیچ نوع آرایش در جذابیت من تاثیری ندارد . در روابط زناشویی موفق ، نباید آنچه را که در نظر دارید بگویید ، پیش بینی کنید که همسرتان در جواب چه خواهد گفت . این مورد زمانی با اهمیت تر خواهد شد که افراد ، درگیر افکار منفی و کلیشه ای در مورد خود باشند . در روابط زناشویی مهم است که به صورت انتخابی حرف های یکدیگر را تفکیک نکنید . مثلا شما زمانی که همسرتان در مورد خرید مبل صحبت میکند ب حرف های او گوش دهید .
بیشتر بخوانید: راهکارهای مشاوره زناشویی تلفنی
چه کارهایی در روابط زناشویی ممنوع است
کارهای ممنون در روابط زناشویی اقسام مختلفی دارند . بعضی اوقات افراد به حرف های همسر خود گوش میدهند . اما صرفاً به دلیل برچسب زدن منفی و سرزنش کردن فقط به حرف های او گوش میدهند تا به خود ثابت کنند واقعا یک نادان است . در روابط زناشویی موفق جایی برای حواس پرتی نیست ، جایی برای توقف گوش دادن نیست . اگر توجه به حرف های یکدیگر به عملی مشکل تبدیل شده است نشانه ای از یک بحران در روابط زناشویی است .
اگر شما میخواهید روابط زناشویی موفق را تجربه کنید جملات تان را تکمیل کنید . جایی برای تفسیر حرف های یکدیگر نگذارید . زود نخواهید فردی که از نظر شما اشتباه میکند را نصیحت کنید . گاهی اوقات افراد حس میکنند یا خود را در وضعیتی ناچار میبینند که راه حلی را برای زندگی خود بیابند . اما در همین اثنا در گوش کردن به حرف ها ، نیازها و احساسات طرف مقابل غافل می شود .
بیشتر بخوانید: دلیل دلزدگی زناشویی
ویژگی های یک زندگی زناشویی موفق
در یک زندگی زناشویی موفق ، افراد صرفاً زمانی که میخواهند مشاجره کنند با یکدیگر ، تعامل نمیکنند . در این وضعیت افراد بدون توجه به اینکه دیگری چه میگوید صرفاً از گفته های خود به صورت لجوجانه دفاع میکنند . این در زبان عامیانه ما اینگونه طرح میشود که هر چه من بگویم او چندتا روش میزاره و تحویلم میده ! آموزش روابط زناشویی با توجه به مدرن شد سبک زندگی جامعه به امری ضروری تبدیل شده است . یکی از اهداف آموزش روابط زناشویی این است که بدانید شما صددرصد بدون اشتباه و کامل نیستید . زمانی که اشتباه میکنید نباید بترسید که شریک زندگی شما ، حال نقطه ضعفی از شما بدست آورده و ممکن است در سایر موقعیت ها از آن سوءاستفاده کند . استرس به خود راه ندهید . داد و فریاد نکنید . یادتان باشد لازم نیست دروغ بگویید . از این بحث به موضوع دیگری پرواز نکنید .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
موقعیت مذاکره را ترک نکنید
موقعیت مذاکره و صحبت کردن را ترک نکنید و حالت قهر به خود نگیرید . لازم نیست دروغ بگویید یا به طرف مقابل تهمت بزنید . یا با انتقاد بیجا و بی ربط فرافکنی کنید . همسر خود را به عنوان طرف دیگر رینگ در نظر نگیرید . اگر اینگونه فکر کنید اوضاع هر لحظه به بحران نزدیک تر میشود . و یافتن راه حل به مراتب مشکل تر خواهد شد . مثلا لیلا از علی میپرسد چند وقت است که مسافرت نرفته ایم . علی به سرعت این حرف لیلا را انتقاد تلقی میکند و شروع به داد و بیداد میکند که مسافرت هم اکنون جایی در اولویت های زندگی ما ندارد . یا کسانی را میشناسم که چند سال است به مسافرت نرفته اند و به این ترتیب موضوعی ساده به سرعت به یک درگیری تمام عیار تبدیل خواهد شد .
گاهی اوقات افراد فکر میکنند زمانی که مخاطب بحث ، خود آنها باشند در موقعیت ضعف قرار دارند . در نتیجه فرض می کنند باید از این مهلکه فرار کنند . در این حالت خیلی سریع موضوع را به چیز نامربوطی میکشانند یا با آن مزاح میکنند . اینجا در واقع آن فرد کمکی به حل مشکل نمیکند . بلکه طوری رفتار میکند که از جانب همسرش نوعی بی اعتنایی تلقی میشود . برای مثال زینب به آرش میگوید شبها زود تر به خانه بیا تا شام را در کنار هم بخوریم و او به جای گوش دادن به نگرانی مهسا ، این بحث را پیش میکشد که وضعیت کاری او جوابگوی هزینه های زندگی نیست . او از این جهت استرس زیادی را تحمل میکند . بدین گونه سوال یا مسئله ای دیگر پاسخ داده میشود .
بیشتر بخوانید:  حل مشکلات زناشویی زوج های جوان
آموزش روابط زناشویی
آموزش روابط زناشویی بر این نکته نیز تاکید میکند که خیلی زود همدردی نکنید . وسط صحبت های او نیایید . بر فرض مثال تا او شروع به طرح مشکل میکند ، همسر او سریع میگوید بله میدانم خیالت راحت ، درستش میکنم . در این حالت به حدی حمایتگر جلوه میکند که دیگر مجالی برای بیان صحبت های شریک زندگی شما باقی نمیماند . وظیفه مرد در روابط زناشویی پیروی از رهنمودهایی است که ارتباط سالم با همسرش را تقویت میکند . که اگر این کار به صورت کامل انجام شود میزان نارضایتی از زندگی زناشویی کاهش می یابد . و در عوض رضایت از زندگی به صورت قابل ملاحظه ای رشد می کند .
بیشتر بخوانید: زندگی زناشویی موفق و عاشقانه چگونه است ؟
چگونه رابطه زناشویی پایدارتری داشته باشیم ؟
برای داشتن روابط زناشویی پایدار ، از برچسب زدن ابداً استفاده نکنید . زمانی که شما نسبت زشت و توهین آمیزی به شریک زندگی خود میدهید . خواسته یا ناخواسته او را لگد مال کرده اید . مانند : کودن ، بی مصرف ، بی عرضه ، خنگول . ممکن است فکر کنید این ها تنبیه و مجازات مناسبی است در مقابل بعضی رفتارها اما درواقع اعتماد و صمیمت را تخریب میکند .
به عنوان یک اصل مهم در مشاوره ازدواج نیز به آن پرداخته میشود باید از سرزنش کردن یکدیگر خودداری کنید . به یکدیگر اتهام نزنید . مانند اینکه به شریک زندگی خود بگویید اولویت زندگی ات کارت است نه خانواده . معنای پنهانی این جملات این است که داری به ما صدمه میزنی . یک ارتباط سالم به جای گذشته بر حال تمرکز میکند . و یک ارتباط معیوب در گذشته سیر میکند . تو سال گذشته هم از این کارها کردی . پیام مخفی این نوع جملات این است که در هر حال بهتر نمیشوی . وقتی ارتباط زوجین سالم باشد باعث میشود که زوجین حس علاقه بیشتری به هم داشته باشند . هدف اینجا کمک کردن است نه تخریب کردن . اگر میخواهید ارتباط سالمی داشته باشید خط قرمز زندگی شما باید مقایسه کردن باشد . چون هدف مقایسه کردن تنبیه کردن است .
بیشتر بخوانید: مشکلات زناشویی زنان و مردان چیست ؟
وظیفه مرد در روابط زناشویی
وظیفه مرد در رابطه زناشویی این است که در قدم نخست از جملات دوپهلو پرهیز کند . جملات تند و توهین آمیز یعنی همسر شما دارای نقص است . مانند اینکه رفتار بچه گانه داری . مثل همیشه بی مسئولیت ، فکر خودتی و … . این جملات اعتماد به نفس همسر شما را نشانه رفته است . در این حالت به آخرین چیزی که میتوانید فکر کنید صمیمیت است .
بیشتر بخوانید: وظایف مرد در برابر همسر و خانواده چیست
وظیفه زن در روابط زناشویی
وظیفه زن در رابطه زناشویی می تواند این باشد که از تهدید کردن شوهر خودداری ورزد . اگر امشب پیش دوستانت بروی شاید دیگر من خانه نمانم . این هم پیامش مجازات کردن است . به جای اینکه به سمت مقابل گارد بگیرید ، احساسات تان را با شریک زندگی خود درمیان بگذارید . آنها را برای او توصیف کنید . از کلمات واضح و تاثیرگذار برای این احساسات بهره بگیرید . از احساسات خود به عنوان یک سلاح بهره نگیرید .
بعضی اوقات وظیفه زن در روابط زناشویی این است که با زبان بدن خود این پیام را به شریک زندگی خود منتقل کنید که راغب به یک ارتباط سازنده هستید . زمانی که اخم میکنید یا با تنفر مینگرید پرواضح است که مایل به برقراری ارتباط نیستید . خانم ها وقتی میخواهند صحبت کنند میبایست پیام هایشان را به صورت کامل و همچنین واضح بیان کنند . در نتیجه نیازهای خود را به خوبی به طرف مقابل بگویند و سعی کنند از سوءتعبیر برای شریک زندگی خود جلوگیری کنند . شما نباید فکر کنید که همسرتان خود میبایست دک کند که در ذهن شما چه میگذرد .
بیشتر بخوانید: مشکلات زندگی مشترک چیست ؟
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع: Marital Relationships
 برای مشاوره در زمینه روابط زناشویی چیست ؟
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۰:۲۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره مسائل زناشویی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره مسائل زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی درون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی درون خانوادگی نیز در دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . در بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن تا وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته باشد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) در مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به اسکاسم میرسند . اما با وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون در زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .
مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را با وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . در رابطه جنسی نرمال هردو طرف باید به مرحله اسکاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . در حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته تا احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند بار زناشویی در یک شبانه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته باشد زن با زناشویی بسیار محتاطا نه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی بازهم خواهیم پرداخت .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی باشد برای اینکه از راه درست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان باید نیازهای خود را دراین رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند .  در مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما در یک صفحه مطالب زیادی در مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادتان باشد با اسم مستعار در این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس با صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . در اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . با یک کامپیوتر و یا موبایل  راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .   
مشاوره مسائل زنا شویی آنلاین با اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر با این مسئله را میدانند . متاسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنهامجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی درنگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم تا مارا به یک کارشناس خبره معرفی کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک
مرکز مشاوره مسائل زناشویی
مرکز مشاوره مسائل زناشویی با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،درمان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . در این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی با همسر خود ارتباط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زیبا خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را در او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز با هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .
با تمام تفاسیراگر رابطه زناشویی باعلاقه و حس عاطفی همراه باشد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفتار کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته باشد . مرد باید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن باید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلمهای غیر واقعی بازی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقبازی میکند و خوب به مرحله اسکاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی باشیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی با نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که باید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید تا زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .
بیشتر بخوانید: بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز با یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته باشد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است .  مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد متاهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است در مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و باید هر کسی در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که باید برای زناشویی خوب اعمال شود . تا زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . تا با این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .
در یک مشاوره تلفنی ابتدا باید شما و همسرتان روانکاوی شوید . سپس با توجه به روحیات شما و همسرتان توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . در اتاقی که ممکن است رفت و آمد باشد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اتاق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اتاق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . در اینصورت نیازی نیست مدام در اتاق خواب شما زده شود . اتاق خواب باید مکانی مناسب و دلنشین باشد و تمام نیازهای زناشویی در همانجا مرتفع شود . لباس خواب زن و شوهر باید مناسب زناشویی باشد . بدن هردو تمیز ولطیف باشد . باز هم دراینباره خواهیم گفت .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
بهترین مشاوره مسائل زناشویی
بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که با توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل باشد . در این مشاوره باید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک در خانواده و در ارتباط با زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته باشند . باید مراقب باشیم کودک در مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . با جدا کردن مکان خوابش در هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اتاق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .
بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده آنلاین
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  Marriage Counselor | Online Counseling Website
نویسنده: زهره حبیبی نوده
 برای مشاوره در زمینه مشاوره مسائل زناشویی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۶:۳۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره مسائل زناشویی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره مسائل زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی درون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی درون خانوادگی نیز در دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . در بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن تا وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته باشد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) در مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به اسکاسم میرسند . اما با وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون در زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .
مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را با وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . در رابطه جنسی نرمال هردو طرف باید به مرحله اسکاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . در حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته تا احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند بار زناشویی در یک شبانه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته باشد زن با زناشویی بسیار محتاطا نه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی بازهم خواهیم پرداخت .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی باشد برای اینکه از راه درست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان باید نیازهای خود را دراین رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند .  در مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما در یک صفحه مطالب زیادی در مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادتان باشد با اسم مستعار در این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس با صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . در اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . با یک کامپیوتر و یا موبایل  راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .   
مشاوره مسائل زنا شویی آنلاین با اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر با این مسئله را میدانند . متاسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنهامجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی درنگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم تا مارا به یک کارشناس خبره معرفی کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک
مرکز مشاوره مسائل زناشویی
مرکز مشاوره مسائل زناشویی با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،درمان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . در این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی با همسر خود ارتباط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زیبا خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را در او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز با هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .
با تمام تفاسیراگر رابطه زناشویی باعلاقه و حس عاطفی همراه باشد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفتار کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته باشد . مرد باید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن باید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلمهای غیر واقعی بازی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقبازی میکند و خوب به مرحله اسکاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی باشیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی با نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که باید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید تا زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .
بیشتر بخوانید: بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز با یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته باشد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است .  مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد متاهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است در مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و باید هر کسی در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که باید برای زناشویی خوب اعمال شود . تا زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . تا با این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .
در یک مشاوره تلفنی ابتدا باید شما و همسرتان روانکاوی شوید . سپس با توجه به روحیات شما و همسرتان توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . در اتاقی که ممکن است رفت و آمد باشد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اتاق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اتاق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . در اینصورت نیازی نیست مدام در اتاق خواب شما زده شود . اتاق خواب باید مکانی مناسب و دلنشین باشد و تمام نیازهای زناشویی در همانجا مرتفع شود . لباس خواب زن و شوهر باید مناسب زناشویی باشد . بدن هردو تمیز ولطیف باشد . باز هم دراینباره خواهیم گفت .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
بهترین مشاوره مسائل زناشویی
بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که با توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل باشد . در این مشاوره باید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک در خانواده و در ارتباط با زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته باشند . باید مراقب باشیم کودک در مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . با جدا کردن مکان خوابش در هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اتاق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .
بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده آنلاین
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  Marriage Counselor | Online Counseling Website
نویسنده: زهره حبیبی نوده
 برای مشاوره در زمینه مشاوره مسائل زناشویی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۵:۰۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره مسائل زناشویی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره مسائل زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی درون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی درون خانوادگی نیز در دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . در بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن تا وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته باشد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) در مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به اسکاسم میرسند . اما با وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون در زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .
مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را با وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . در رابطه جنسی نرمال هردو طرف باید به مرحله اسکاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . در حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته تا احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند بار زناشویی در یک شبانه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته باشد زن با زناشویی بسیار محتاطا نه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی بازهم خواهیم پرداخت .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی باشد برای اینکه از راه درست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان باید نیازهای خود را دراین رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند .  در مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما در یک صفحه مطالب زیادی در مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادتان باشد با اسم مستعار در این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس با صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . در اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . با یک کامپیوتر و یا موبایل  راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .   
مشاوره مسائل زنا شویی آنلاین با اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر با این مسئله را میدانند . متاسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنهامجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی درنگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم تا مارا به یک کارشناس خبره معرفی کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک
مرکز مشاوره مسائل زناشویی
مرکز مشاوره مسائل زناشویی با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،درمان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . در این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی با همسر خود ارتباط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زیبا خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را در او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز با هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .
با تمام تفاسیراگر رابطه زناشویی باعلاقه و حس عاطفی همراه باشد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفتار کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته باشد . مرد باید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن باید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلمهای غیر واقعی بازی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقبازی میکند و خوب به مرحله اسکاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی باشیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی با نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که باید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید تا زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .
بیشتر بخوانید: بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز با یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته باشد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است .  مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد متاهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است در مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و باید هر کسی در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که باید برای زناشویی خوب اعمال شود . تا زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . تا با این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .
در یک مشاوره تلفنی ابتدا باید شما و همسرتان روانکاوی شوید . سپس با توجه به روحیات شما و همسرتان توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . در اتاقی که ممکن است رفت و آمد باشد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اتاق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اتاق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . در اینصورت نیازی نیست مدام در اتاق خواب شما زده شود . اتاق خواب باید مکانی مناسب و دلنشین باشد و تمام نیازهای زناشویی در همانجا مرتفع شود . لباس خواب زن و شوهر باید مناسب زناشویی باشد . بدن هردو تمیز ولطیف باشد . باز هم دراینباره خواهیم گفت .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
بهترین مشاوره مسائل زناشویی
بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که با توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل باشد . در این مشاوره باید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک در خانواده و در ارتباط با زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته باشند . باید مراقب باشیم کودک در مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . با جدا کردن مکان خوابش در هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اتاق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .
بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده آنلاین
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  Marriage Counselor | Online Counseling Website
نویسنده: زهره حبیبی نوده
 برای مشاوره در زمینه مشاوره مسائل زناشویی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۲:۵۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره مسائل زناشویی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره مسائل زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی درون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی درون خانوادگی نیز در دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . در بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن تا وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته باشد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) در مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به اسکاسم میرسند . اما با وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون در زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .
مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را با وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . در رابطه جنسی نرمال هردو طرف باید به مرحله اسکاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . در حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته تا احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند بار زناشویی در یک شبانه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته باشد زن با زناشویی بسیار محتاطا نه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی بازهم خواهیم پرداخت .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی باشد برای اینکه از راه درست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان باید نیازهای خود را دراین رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند .  در مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما در یک صفحه مطالب زیادی در مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادتان باشد با اسم مستعار در این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس با صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . در اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . با یک کامپیوتر و یا موبایل  راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .   
مشاوره مسائل زنا شویی آنلاین با اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر با این مسئله را میدانند . متاسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنهامجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی درنگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم تا مارا به یک کارشناس خبره معرفی کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک
مرکز مشاوره مسائل زناشویی
مرکز مشاوره مسائل زناشویی با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،درمان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . در این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی با همسر خود ارتباط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زیبا خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را در او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز با هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .
با تمام تفاسیراگر رابطه زناشویی باعلاقه و حس عاطفی همراه باشد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفتار کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته باشد . مرد باید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن باید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلمهای غیر واقعی بازی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقبازی میکند و خوب به مرحله اسکاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی باشیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی با نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که باید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید تا زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .
بیشتر بخوانید: بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز با یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته باشد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است .  مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد متاهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است در مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و باید هر کسی در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که باید برای زناشویی خوب اعمال شود . تا زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . تا با این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .
در یک مشاوره تلفنی ابتدا باید شما و همسرتان روانکاوی شوید . سپس با توجه به روحیات شما و همسرتان توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . در اتاقی که ممکن است رفت و آمد باشد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اتاق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اتاق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . در اینصورت نیازی نیست مدام در اتاق خواب شما زده شود . اتاق خواب باید مکانی مناسب و دلنشین باشد و تمام نیازهای زناشویی در همانجا مرتفع شود . لباس خواب زن و شوهر باید مناسب زناشویی باشد . بدن هردو تمیز ولطیف باشد . باز هم دراینباره خواهیم گفت .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
بهترین مشاوره مسائل زناشویی
بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که با توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل باشد . در این مشاوره باید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک در خانواده و در ارتباط با زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته باشند . باید مراقب باشیم کودک در مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . با جدا کردن مکان خوابش در هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اتاق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .
بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده آنلاین
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  Marriage Counselor | Online Counseling Website
نویسنده: زهره حبیبی نوده
 برای مشاوره در زمینه مشاوره مسائل زناشویی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۱:۰۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره مسائل زناشویی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره مسائل زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی درون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی درون خانوادگی نیز در دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . در بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن تا وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته باشد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) در مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به اسکاسم میرسند . اما با وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون در زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .
مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را با وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . در رابطه جنسی نرمال هردو طرف باید به مرحله اسکاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . در حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته تا احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند بار زناشویی در یک شبانه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته باشد زن با زناشویی بسیار محتاطا نه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی بازهم خواهیم پرداخت .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی باشد برای اینکه از راه درست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان باید نیازهای خود را دراین رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند .  در مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما در یک صفحه مطالب زیادی در مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادتان باشد با اسم مستعار در این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس با صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . در اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . با یک کامپیوتر و یا موبایل  راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .   
مشاوره مسائل زنا شویی آنلاین با اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر با این مسئله را میدانند . متاسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنهامجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی درنگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم تا مارا به یک کارشناس خبره معرفی کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک
مرکز مشاوره مسائل زناشویی
مرکز مشاوره مسائل زناشویی با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،درمان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . در این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی با همسر خود ارتباط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زیبا خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را در او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز با هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .
با تمام تفاسیراگر رابطه زناشویی باعلاقه و حس عاطفی همراه باشد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفتار کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته باشد . مرد باید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن باید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلمهای غیر واقعی بازی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقبازی میکند و خوب به مرحله اسکاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی باشیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی با نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که باید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید تا زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .
بیشتر بخوانید: بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز با یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته باشد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است .  مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد متاهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است در مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و باید هر کسی در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که باید برای زناشویی خوب اعمال شود . تا زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . تا با این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .
در یک مشاوره تلفنی ابتدا باید شما و همسرتان روانکاوی شوید . سپس با توجه به روحیات شما و همسرتان توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . در اتاقی که ممکن است رفت و آمد باشد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اتاق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اتاق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . در اینصورت نیازی نیست مدام در اتاق خواب شما زده شود . اتاق خواب باید مکانی مناسب و دلنشین باشد و تمام نیازهای زناشویی در همانجا مرتفع شود . لباس خواب زن و شوهر باید مناسب زناشویی باشد . بدن هردو تمیز ولطیف باشد . باز هم دراینباره خواهیم گفت .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
بهترین مشاوره مسائل زناشویی
بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که با توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل باشد . در این مشاوره باید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک در خانواده و در ارتباط با زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته باشند . باید مراقب باشیم کودک در مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . با جدا کردن مکان خوابش در هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اتاق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .
بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده آنلاین
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  Marriage Counselor | Online Counseling Website
نویسنده: زهره حبیبی نوده
 برای مشاوره در زمینه مشاوره مسائل زناشویی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۱:۵۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره مسائل زناشویی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
مشاوره مسائل زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی درون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی درون خانوادگی نیز در دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . در بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن تا وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته باشد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) در مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به اسکاسم میرسند . اما با وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون در زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .
مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را با وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . در رابطه جنسی نرمال هردو طرف باید به مرحله اسکاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . در حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته تا احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند بار زناشویی در یک شبانه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته باشد زن با زناشویی بسیار محتاطا نه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی بازهم خواهیم پرداخت .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین
مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی باشد برای اینکه از راه درست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان باید نیازهای خود را دراین رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند .  در مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما در یک صفحه مطالب زیادی در مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادتان باشد با اسم مستعار در این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس با صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . در اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . با یک کامپیوتر و یا موبایل  راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .   
مشاوره مسائل زنا شویی آنلاین با اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر با این مسئله را میدانند . متاسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنهامجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی درنگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم تا مارا به یک کارشناس خبره معرفی کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک
مرکز مشاوره مسائل زناشویی
مرکز مشاوره مسائل زناشویی با توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،درمان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . در این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی با همسر خود ارتباط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زیبا خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را در او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز با هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .
با تمام تفاسیراگر رابطه زناشویی باعلاقه و حس عاطفی همراه باشد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفتار کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته باشد . مرد باید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن باید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلمهای غیر واقعی بازی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقبازی میکند و خوب به مرحله اسکاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی باشیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی با نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که باید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید تا زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .
بیشتر بخوانید: بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی
مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز با یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته باشد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است .  مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد متاهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است در مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و باید هر کسی در مورد آن اطلاعاتی داشته باشد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که باید برای زناشویی خوب اعمال شود . تا زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . تا با این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .
در یک مشاوره تلفنی ابتدا باید شما و همسرتان روانکاوی شوید . سپس با توجه به روحیات شما و همسرتان توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . در اتاقی که ممکن است رفت و آمد باشد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اتاق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اتاق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . در اینصورت نیازی نیست مدام در اتاق خواب شما زده شود . اتاق خواب باید مکانی مناسب و دلنشین باشد و تمام نیازهای زناشویی در همانجا مرتفع شود . لباس خواب زن و شوهر باید مناسب زناشویی باشد . بدن هردو تمیز ولطیف باشد . باز هم دراینباره خواهیم گفت .
بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک
بهترین مشاوره مسائل زناشویی
بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که با توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل باشد . در این مشاوره باید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک در خانواده و در ارتباط با زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته باشند . باید مراقب باشیم کودک در مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . با جدا کردن مکان خوابش در هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اتاق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .
بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره خانواده آنلاین
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  Marriage Counselor | Online Counseling Website
نویسنده: زهره حبیبی نوده
 برای مشاوره در زمینه مشاوره مسائل زناشویی
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۴:۲۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)